Még három napig lehet jelentkezni "Az Év Honlapja" pályázatra
Végéhez közelít "Az Év Honlapja 2013" pályázat meghosszabbított határideje. Már lassan azz utolsó nevezési hétnek is vége, és már csak 3 napig lehet nevezni Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs versenyére.
November 13-án éjfélig lehet nevezni "Az Év Honlapja" pályázatra, összesen 25 kategóriában. Így a mai nappal együtt összesen három nap maradt azoknak, akik még nem adták le nevezésüket.
A megújult versenyben nívós szakmai zsűri dönti el végül, kié legyen "Az Év Honlapja" cím, melyet december 4-én adnak át ünnepélyes keretek között.
Nevezni a hivatalos honlapon lehet, ahol egy rövid regisztrációt követően lehet benyújtani a pályázatokat.
Kapcsolódó cikkek
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Összefog a netes kereskedelmi piac
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
- A legjobb szoftverbevezetésekre vadászik az SAP
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Megkezdődött „Az Év Honlapja” véghajrája
- Csinálod vagy nem?!
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.