Üzleti webshopot indít a Neostratus
A magyar székhelyű nemzetközi felhőszolgáltató új Webáruház modullal bővíti felhő alapú infrastruktúra szolgáltatásait viszonteladói és üzleti felhasználói számára. Az önkiszolgáló piactér (marketplace) a Neostratus saját fejlesztésű menedzsment platformjának, a Cloud Services Managernek (“CSM”) a részét képezi, ezáltal képes a vásárolt felhőszolgáltatások azonalli kiosztására és adminisztrálására. A Neostratus Webáruház elsősorban távközlési cégeknek és nagyvállalati IT szervezeteknek nyújt üzleti (B2B) felhő megoldást.
A Neostratus Webáruház teljes mértékben márkázható a viszonteladó vállalati imázsának és nyelvi igényeinek megfelelően. Legnagyobb erénye, hogy rajta keresztül a felhőszolgáltatások a viszonteladó más, már meglévő, vagy akár nem felhő alapú termékeivel és szolgáltatásaival is könnyen integrálhatóak. Így a letisztult, felhasználó- és mobilbarát felhasználói felület nemcsak a felhőszolgáltatások eladását segíti, hanem számos cross-sell és up-sell lehetőséget is rejt magában.
A Neostratus Webáruház több, mint egy egyszerű app store, vagy termékkatalógus. Tervezése és fejlesztése során kifejezetten arra koncentráltak a Neostratus szakemberei, hogy egy távközlési cég vagy nagyvállalati IT szervezet sajátos üzleti logikáját is meg tudja rajta jeleníteni, ezáltal egy olyan B2B felhő bróker platform született, ami segíti a felhőszolgáltatások eladását és felhasználói szintű terjedését.
Mivel meggyőződésünk, hogy a felhőszolgáltatások elterjedéséhez nem hosszú terméklisták, hanem üzleti megoldásokat tartalmazó javaslatok kellenek, ezért olyan nem mindennapi funkciók is helyet kaptak a webáruházban, mint pl. a nyitóoldalon elhelyezhető termékpromóciók, bannerek, üzleti megoldások vagy esettanulmányok, amelyek dinamikus címkékkel és megoldás-alapú termékportfólióval segítik a felhasználó tájékozódását és vásárlását. A Webáruház termékkatalógusa a viszonteladó által szabadon meghatározható kategóriákat és termékeket tartalmaz, amelyek mindegyike címkézhető, kereshető, illetve kiegészítő vagy javasolt termékekhez társítható.
A Neostratus felügyeleti és adminisztrációs szoftverének, a CSM-nek köszönhetően pedig a kiválasztott termékek a kosár elhagyásával automatikusan kiosztásra kerülnek, és használhatóvá válnak. A felhőnek köszönhetően a viszonteladók és céges adminisztrátorok valós időben és bármikor nyomon tudják követni az elérhető és felhasznált szolgáltatások státuszát.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Windows Azure Circle partnerré vált az Euro One
- Petőfi Sándor és Arany János is az Office 365-öt használta?
- SUSE Cloud 2.0: új generációs felhőmegoldás nyílt alapokon
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Támogatás integrált vállalati információs rendszer fejlesztésére
- IBM NeXtScale, egyenesen a laborból
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
- Felhőalapú adatközpontokhoz kifejlesztett új Intel technológia
- Az IBM bővíti zEnterprise nagyszámítógépes termékkínálatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.