Piaci áttörés előtt a 3D nyomtatási technológia
Különleges eljárásból rövidesen bevett ipar gyakorlattá növi ki magát a 3D (három dimenziós) nyomtatási technológia, elsősorban a gyártástechnológiai alkalmazásoknak köszönhetően - írja az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat elemzése.
A 3D nyomtató berendezésekben rejlő lehetőségeket már felismerték a hagyományos printereket gyártó vállalatok. A Hewlett-Packard 2014 közepén jelenik meg első 3D-és nyomatójával, a Konica Minolta pedig hamarosan szerződést köt egy vezető 3D printergyártó termékeinek forgalmazásáról az Egyesült Államokban - írja az IDC elemzése.
Kapcsolódó cikkek
- Elavult irodagépeket használnak a vállalkozások, de van megoldás
- OKI multifunkciós mobilnyomtatás AirPrint támogatással
- Mobil nyomtatásban erősít a HP
- Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
- Ricoh Pro 8100S termékcsalád: A monokróm piacon erősít a Ricoh
- Poliészterre is nyomtat a Xerox Color 570
- Magyar szoftvert kínál irodagépeihez a Konica Minolta
- Digitális vagy ofszet? A Ricoh kalkulátorával egyszerű a döntés!
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Ricoh környezetbarát megoldások az EcoPrint-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.