A Xeroxtól erősít a 3D Systems
A napokban együttműködésre lépett egymással a háromdimenziós nyomtatásban élenjáró 3D Systems és a dokumentumkezelési iparágban piacvezető Xerox, amely alapján a 3D Systems 32,5 millió dollárért kivásárolja a Xerox oregoni bázissal működő termékdesign, mérnöki és kémiai folyamatokkal, feladatokkal foglalkozó részlegét. A tranzakcióval több mint száz jól képzett Xerox szakember kerül át a 3D Systems kutatási-fejlesztési csapatába.
A Xerox, a 3D Systems-szel való még szorosabb együttműködés – a két cég kapcsolata tizenöt évre vezet vissza, miután együtt fejlesztették ki a 3D-s nyomtatópiac egyik slágertermékét, a ProJet nyomtatócsaládot – révén a jövőben még célirányosabban dolgozhat háromdimenziós megoldásokon és ezzel egy stratégiailag fontos szektorban maradhat továbbra is versenyképes szereplő, illetve követheti figyelemmel a piaci igények változásait. Utóbbi befektetési oldalról sem hátrányos, miután iparági előrejelzések szerint az elkövetkező öt évben 20-30 százalékkal növekszik a 3D-s nyomtatás iránti igény.
Kapcsolódó cikkek
- Már emberi májat is nyomtatnak 3D-ben
- Megnyílt a 3D GyurmaLab
- Piaci áttörés előtt a 3D nyomtatási technológia
- Okostelefont az okostelefonboltból
- GE tervezőversenyén hatodik lett a magyar induló
- Mobilitást elősegítő fejlesztéseken dolgozik a Xerox
- A Xerox a bevételek növelésére összpontosít
- Elkészült a debreceni Református Nagytemplom 3D-s modellje
- Tervezz Mikulást 3D-ben!
- Telepíteni és irányítani is távolról lehet a Zebra nyomtatóit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.