Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
MTI Sajtóadatbank, 2014. január 18. 12:55
A Magyar Telekom Videó Call Center szolgáltatást indított, amelynek segítségével videóhívással lehet kapcsolatba lépni az ügyintézővel, és lehetőség van készülékvásárlásra is.
Az ügyintéző beszélgetés közben meg tudja mutatni a készüléket, amelyet az ügyfél megrendelhet, és ugyancsak láthatóvá teszi az ügyfél számára az ügyintézés, megrendelés folyamatát. A szolgáltatáshoz az ügyfélnek megfelelő internetkapcsolattal, böngészővel és optimális képernyőfelbontással kell rendelkeznie, és amennyiben az ügyfél is látható kíván lenni, web-kamera is szükséges az igénybevételhez. A szolgáltatás díjmentes, azonban adatforgalmat generál, amely szolgáltatótól és tarifacsomagtól függően költséggel járhat.
fotó: Origo
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Vége a férfi dominanciának a neten
- Szánkókkal árasztotta el Budapest utcáit a Telekom
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- Díjnyertes a Telekom virtuális fesztiválközpontja
- Kilenc kisebb kábelhálózatot vásárolt a Magyar Telekom
- Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
- Már kapható a retina kijelzős iPad mini a Telekomnál
- OFE: Megkérdőjelezhető jótállási feltételek a legnagyobb mobilszolgáltatónál
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló