A sérülékeny szoftverek komoly biztonsági problémát okoznak a magyar vállalatok harmadánál
A magyar vállalatok dolgozói sokszor találkozhatnak a sérülékeny szoftverek következményeivel, amelyek komoly biztonsági incidenseket okozhatnak az üzleti szférában. Ez volt az egyik fő következtetése a Kaspersky Lab és a B2B International „Globális vállalati informatikai biztonsági kockázatok” című felmérésének, amelyet 2013 tavaszán végzett el a két vállalat. A legális szoftverek sérülékenységeinek egyik fő forrása a vállalati számítógépes fertőzések és kritikus adatszivárgások. A két vállalat felmérésében résztvevő vállalatok 38 százaléka állította, hogy az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer érte őket ilyen incidens.
A fejlett vállalati biztonsági megoldás sok esetben segít elkerülni a kritikus sérülékenységeket és fenyegetéseket. A Kaspersky Endpoint Security for Business prefesszionális biztonsági megoldást kínál minden vállalat számára. Az Automatix Exploit Prevention felismeri és blokkolja a gyarkan használt alkalmazások biztonsági réseit, míg a System Management hatékonyan kezeli a vállalati munkaállomásokat, ezáltal lehetővé téve a központilag telepíthető biztonsági frissítéseket a vállalati eszközökön.
A Kaspersky Lab megoldása biztosítja azt a magas szinű védelmet és biztonságot, amelyre minden vállalati informatikai infrastruktúrának szüksége van, ha a szoftverek nem rendelkeznek naprakész frissítésekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Az online vásárlással kiszolgáltatottak vagyunk
- Átlag 140 000 forintot vesztünk egy kibertámadás során
- Biztonsági megoldások induló-és kisvállalkozások számára
- 2013 legfontosabb kiberbiztonsági eseményei és fenyegetései
- A célzott kibertámadások növekedésére lehet számítani
- Új pénzügyi trójai keseríti meg az ünnepeket
- A csalóknak is megérkezett az ünnepi szezon
- A Java saját népszerűségének áldozata: 14,1 millió sebezhetőség
- Újra megjelentek a neten a nigériai csalók
- A rosszindulatú támadások szinte mindig anyagi veszteséggel járnak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.