Az MVM arany SAP Quality Award díjat nyert
Az MVM Csoport 2013 elején alakította át az egész vállalatcsoportra kiterjedő, egységes, átlátható, modern vállalatirányítási rendszerét a folyamatok átláthatóságának javítása és a költségek optimalizálása érdekében. A Társaságcsoport ezen SAP reimplementációs projektje a kelet-közép-európai régió nagy projektek kategóriában arany fokozatú díjat nyert el az SAP kiemelkedő minőségben megvalósított bevezetési projektek részére meghirdetett pályázatán, az SAP Quality Awards versenyen.
Az új rendszer nem csupán a meglévő frissítése, hiszen az SAP megoldások bevezetésével párhuzamosan nem csak a beszerzési eszközrendszer, hanem maga a beszerzési folyamat is megváltozott az MVM Csoportnál. Hasonló módon csoportszintű egységes költségszámítási modellt vezetett be a társaságcsoport. Az MVM a rendszerintegrációs feladatok sikeres teljesítését követően a határidő és költségkereteket tartva zárta a projektet.
Az SAP ERP 6.0 bevezetés nem csupán új eszközt, hanem új szemléletet is jelentett az MVM Csoport életében. Az egységes vállalatirányítási rendszer megfelel a XXI. század követelményeinek, jelentősen javítja a pénzügyi és beszerzési folyamatok átláthatóságát, és optimalizálását.
Kapcsolódó cikkek
- Luxusáruház SAP-n
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Új, egységes vállalatirányítási rendszert vezetett be az MVM Csoport
- Vérnyomásmérőkkel kötötték össze a vállalatirányítási rendszert
- SAP: HANA újdonságok
- Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere
- Tenisz Szövetség-SAP: IT rendszer váltja a papír alapú adminisztrációt
- Magyar kisvállalati SAP bevezetés lett a régió egyik mintája
- Iphone-ról, Ipad-ról is elérhető a SAP Business One
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.