A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
A felhasználói profilokhoz hasonló Timeline-t kapnak
A Facebook bejelentette, hogy az oldalak megjelenése átalakul az asztali verzióban, sokkal inkább hasonlít majd egy felhasználói profiloldalra. Az új dizájn ezen a héten lesz éles.
A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését. Ez a dizájnváltozás az eddigi legjelentősebb átalakítás az oldalaknál. Ezentúl olyan idővonallal találkozhatnak a userek, mint a hagyományos felhasználói profilok megjelenése.
A napokban tapasztalhatták a felhasználók, hogy jelentősen megváltozott üzenőfaluk kinézete. A Facebook most az oldalaknál is változtat a dizájnon: a korábbi kétsávos idővonalat egysávos felület váltja fel.
Az átalakított megjelenésnek köszönhetően az egyes posztok függőleges elrendezésben jelennek majd meg, csakúgy, mint a felhasználók idővonalán. Megszűnik a kiemelt poszt opció, mely az oldal egész szélességében megjelent. Ez érthető is az egysávos megjelenést nézve. A posztok szélessége viszont növekszik: a korábbi 410 pixeles megjelenést 511 pixel váltja fel.
A megjelenés úgy módosul,jobb jobb oldalon foglalnak majd helyet a posztok, bal oldalon pedig az üzleti információk látszanak majd. Itt megtalálható többek között a térkép, a telefonszám, a weboldal URL címe is.
A borítókép felett megjelenik majd egy menüsáv, ahol külön fülön láthatók az értesítések, a beállítások, valamint jobb oldalon a hirdetéskezelő opció. A borítókép jobb oldalon pedig helyet kapnak a fontos statisztikai adatok.
Az adminok az általuk kezelt oldalakat a szintén a menüsorban megjelenő Insights fülön belül az Overview (áttekintés) menüpontban egymás alatt sorba rendezve megtekinthetik, a bejegyzéseknél pedig a korábbi legnépszerűbb posztokat is megtekinthetik.
Az adminoknak arra is lesz lehetőségük, hogy megváltoztassák az oldalak kategóriáit. Ha korábban rosszat adtak meg, az „Oldal szerkesztése” fülön az alapadatoknál könnyen változtathatnak rajta.
A legjelentősebb változtatásokat lásd az alábbi képen.
Forrás: TheNextWeb.com, AllFacebook.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
- Ismét lesz F8 fejlesztői konferencia
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Megérkezett a Facebook Messenger Windows Phone-ra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.