Egy kézben a Jófogás és az Expressz

Czipperer Dia, 2014. március 18. 13:51

Az expressz.hu tulajdonosa úgy döntött, kivonul a magyar piacról, az oldalt pedig a jófogás.hu üzemeltetője, a Schibsted Classified Media vásárolta fel.

A TME Csoport kivonul az országból. Ők üzemeltették az expressz.hu-t, amely most a jófogás.hu üzemeltetőjének kezébe kerül. Az oldal jelenleg 400 ezres hirdetői bázissal rendelkezik, és havi több mint egymillió egyedi látogatóval rendelkezik.

 

A jófogás.hu az apróhirdetési oldalak tekintetében nagyon népszerű. Az Ipsos tavalyi felmérése szerint az itt meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni. A kínálat pedig még tovább bővül, ugyanis az expressz.hu-n található termékek jó része felkerül majd a Jófogás oldalára.

 

Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója az Expressz-felhasználók megnyugtatására elmondta, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassák ki ügyfeleiket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59