Egy kézben a Jófogás és az Expressz
Az expressz.hu tulajdonosa úgy döntött, kivonul a magyar piacról, az oldalt pedig a jófogás.hu üzemeltetője, a Schibsted Classified Media vásárolta fel.
A TME Csoport kivonul az országból. Ők üzemeltették az expressz.hu-t, amely most a jófogás.hu üzemeltetőjének kezébe kerül. Az oldal jelenleg 400 ezres hirdetői bázissal rendelkezik, és havi több mint egymillió egyedi látogatóval rendelkezik.
A jófogás.hu az apróhirdetési oldalak tekintetében nagyon népszerű. Az Ipsos tavalyi felmérése szerint az itt meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni. A kínálat pedig még tovább bővül, ugyanis az expressz.hu-n található termékek jó része felkerül majd a Jófogás oldalára.
Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója az Expressz-felhasználók megnyugtatására elmondta, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassák ki ügyfeleiket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is.
Kapcsolódó cikkek
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Nőtt a hazai online kereskedelem
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- Eladták a Vibert
- Megdöbbentő gyűjtemények a neten
- Technológiai újítás a Jófogáson
- 400 millióért vesz startupot a Google
- A Lenovo megvásárolja az IBM x86-os szerver üzletágát
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson