A Google alapítója szerint a demokráciára jelent veszélyt az internetes kémkedés
A Google társalapítója, Larry Page szerint az amerikai Nemzetbiztonsági Ügynökség (NSA) internetes kémkedése veszély jelent a demokráciára, és akadályozza a technológiai fejlődést.
"Úgy gondolom, beszélnünk kell ezekről a dolgokról, különben nem lehet működőképes demokráciánk" - hangoztatta Page.
A Google vezetője szerint amellett, hogy sérelem éri azokat az egyéneket, akiknek a titkos adatgyűjtéssel megsértették a magánéletét, fennáll annak a veszélye is, hogy az NSA tevékenysége miatt nő az emberekben a magánélethez fűződő joggal kapcsolatos paranoia, és még hasznos információkat is félnek megosztani egymással.
"Nem gondolunk bele abba, milyen hatalmas előnyünk származhat abból, ha megfelelő módon osztunk meg jó információt egymással" - mondta Page.
http://www.forbes.com/sites/jeffbercovici/2014/03/19/at-ted-googles-larry-page-says-nsa-spying-threatens-democracy/
Kapcsolódó cikkek
- Guardian: a brit titkosszolgálat éveken át rögzítette a Yahoo webkamerás képeit
- Hírportált indítottak Edward Snowden újságíró társai
- Snowden webbejáró segítségével gyűjtötte a titkos információkat
- Amerikai internetes cégek ismertették a nemzetbiztonsági megkeresések nagyságrendjét
- Adatokat közölhetnek az amerikai internetes cégek a hírszerzési adatkérés nagyságrendjéről
- Milliók aggódnak Németországban egy nagyszabású adatlopási eset miatt
- SMS-ek százmillióit figyelte az NSA
- Nem marad titok az NSA szupergyors kódtörő komputere előtt
- Beperelték a Facebookot: Cégek figyelik üzeneteinket
- Kegyelmet sürgetett Snowdennek a The New York Times
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.