YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
Ha hihetünk a pletykáknak, a Yahoo saját, a YouTube-hoz hasonló videómegosztó oldalon dolgozik. A kulcskülönbség, hogy a konkurenciával ellentétben nem ingyenesség, hanem az igényesség a cél.
A Re/Code számolt be arról, hogy új YouTube kihívó érkezhet a piacra, melyet a Yahoo fejleszt. A "YaTube" néven is emlegetett szolgáltatás esetében kérdés, hogy milyen csábítaná oda hirdetőket és az embereket, akik már évek óta a YouTube-ot használják, és amelynek évek óta nem akadt komolyabb kihívója.
A hirdetők csalogatására – ha minden igaz – már megvan a tervük. A vállalat arra alapoz, hogy reklámozók sokat panaszkodnak a YouTube miatt, hogy nem tudnak sok pénzt keresni azokból a hirdetésekből. A Yahoo azonban jobb hirdetési bevételeket ígér és garantált videóárakat. Mindemellett erősebb marketinget is kínálnak, amely azt is magában foglalja, hogy az egyes videók a Yahoo kezdőoldalán is szerepelhetnek, még akkor is, ha nem exkluzív.
Sokan úgy vélik, a Yahoo nem egy teljesen új dolgot fejleszt, hanem már egy meglévő szolgáltatást kebelez majd be, mint a Vimeo. A jelentés szerint ugyanis a Yahoo újdonsága nem is olyan sokára, a következő hónapokban debütálna, és nem kimondottan a YouTube által alkalmazott nyílt modellt követné, hanem egy válogatottabb, sokkal szakmaibb tartalom a cél, és több YouTube „sztárt” is szeretnének elcsábítani.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- 4K támogatást kap a YouTube
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy
Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Téli szünet nyelvleckékkel? Ezért éri meg napi 20 percet rászánni
A téli szünet elsősorban a pihenésről és a feltöltődésről szól, de rendszeres, rövid, intenzív tanulás beiktatásával a diákok könnyen szinten tarthatják a tudásukat, különösen az idegen nyelvek területén.
Ki vigyáz az adataidra, ha te nem? – a magyarok 90 százalékánál már próbálkoztak online csalók, adathalászok
Találkoztál már az online térben adathalászokkal? Estél már áldozatául vírusoknak, hackereknek? Ismered az online veszélyeket és védekezel is ellenük? Az ESET biztonsági szoftverek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. 2024 októberében ezeket a kérdéseket tette fel generációs attitűdkutatása során. Jó hír, hogy az online veszélyek ismertsége egyre magasabb és egyre többen védekeznek a tudatosság mellett védelmi szoftverekkel is – de még bőven van tennivalónk.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.