A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
A Sziget Kulturális Menedzser Iroda a Cellum és a Cardnet Zrt. konzorciumát választotta fesztiváljainak - Sziget, Balaton Sound, VOLT és Gourmet Fesztivál – fizetési kártyaszolgáltatójául. A Festipay szolgáltatás számos rendezvényen bizonyított már.
A Festipay szolgáltatást biztosító Cellum-Cardnet több éves együttműködést kötött a Sziget Kulturális Menedzser Irodával. A megállapodás egyben azt is jelenti, hogy a hazai piac legnagyobb fesztiváljainak fizetési megoldásszállítója a Cellum-Cardnet lesz. 2014-től Festipay kártyával fizethetnek majd a legnagyobb hazai fesztiválokon a szórakozni vágyók.
A Sziget rendezvény portfóliójában szereplő fesztiválok teljesen készpénzmentesek. A plasztikkártya alapú Festipay kártya gyors, kényelmes és biztonságos készpénzmentes fizetést biztosít. A kártya elvesztése vagy esetleges megrongálódása esetén sem veszik el a pénz, hiszen a kártya letiltható (az előzetes SMS regisztrációt igénybe vevők számára), így az új kártyára átvihető a korábban feltöltött összeg.
Azzal, hogy a Sziget is a Festipayt választott, a Cardnet a régió legnagyobb érintőkártyás fizetési szolgáltatójává vált.
Kóka János, a Cellum elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy idén a korábban is megszokott funkciókat biztosítja majd a rendszer, de 2015-től a látogatók az okostelefonjuk segítségével, bankkártyájukról is feltölthetik és ellenőrizhetik az egyenlegüket. A Sziget Szervezőiroda innovatív megoldásaival már korábban is előremutató volt a nemzetközi fesztiválpiacon. Most a Szigettel együttműködve olyan intelligens megoldásokat fejlesztenek, melyekkel tovább erősíthetik pozícióikat ezek a fesztiválok a nemzetközi élvonalban.
Kapcsolódó cikkek
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
- Bankkártya méretű mobileszköz töltő
- SUSE kGraft: nincs megállás
- Egy héttel később lesz az idei Sziget
- Beteg gyerekek szolgálatában a Google Glass
- Európába érkezett a Ricoh kattintható papír technológiája
- Táblázatokból webes üzleti alkalmazások egy magyar szoftverrel
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- Sziget: Together lesz a himnusz
- Újabb színek a Sziget palettáján
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.