Festipay kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Festipay

Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.

Egyszerűbbé vált a megmaradt egyenleg visszatérítése a Sziget fesztiváljain
Idén már a szigetes fesztiválokon könnyebb nyomon követni a karszalagra feltöltött összeget és automatikussá tehető a maradék egyenleg visszaigénylése is.

1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül
Minden idők legmagasabb látogatószámával zárult az idei Sziget, és vele együtt rekordot döntött a fesztivál készpénzmentes fizetési rendszere, a Festipay is. Ráadásul a fesztiválozók kártyafeltöltéseinek harmada a Cellum mobilfizetési megoldásával történt.

Mostantól a grúziai nagyfesztiválon is magyarok szolgáltatják a készpénzmentes fizetést!
Georgia, korábbi nevén Grúzia legújabb, épp most zárult zenei fesztiválja is a magyar fintech cég fizetési megoldását választotta, ezzel a hatodik azon országok sorában, ahol a Festipay szolgáltatja a beléptetési és/vagy fizetési rendszert.

Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
Sikerrel vizsgázott a legújabb fesztiválos fizetési megoldás; a Sziget Zrt. fesztiváljainak alkalmazásai még egyszerűbben és kényelmesebben működnek a Festipay és a Cellum legújabb fejlesztésével.

7 millió érintésmentes tranzakció: így fizettünk a fesztiválokon 2016-ban
Harmadával nőtt az érintésmentes tranzakciók száma az idei fesztiválokon az előző évhez képest a Festipay Zrt. frissen publikált adatai szerint: a tavalyi 5,5 millióhoz képest idén már 7 millió alkalommal fizettek készpénzmentes megoldások használatával a fesztiválozók.

Street food fesztiválok: készpénzmentes fizetéssel higiénikusabb!
Hazánkban is egyre népszerűbbek a street food fesztiválok, az utcai étkezés azonban higiénés veszélyeket is hordozhat magában. Jó hír azonban, hogy a zenei fesztiválokhoz hasonlóan már a 10. Dining Guide Street Food Show-n sem kell az ételek elfogyasztása előtt készpénzhez nyúlni, a fizetés ugyanis csak fesztiválkártyával vagy egyérintéses bankkártyával történik.

A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
Továbbra is az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője az Ingenico Group (ING) kategóriaelső POS termináljait használja a magyarországi fesztiválpiac legnagyobb készpénzmentes fizetési szolgáltatója, a Festipay.

Készpénzmentes város, készpénzmentes fesztivál
Szeged város “Smart City” koncepciójának első lépéseként idén Szeged emblematikus fesztiválján, a SZIN-en bevezetik a készpénzmentes fizetési szolgáltatást számos, a nemzetközi piacon is úttörő jellegű új szolgáltatással. A “készpénzmentes város” project keretében pedig a város egyik iskolájában elindul - egyelőre tesztüzemben - az étkezés online megrendelésének és bankkártyás befizetésének lehetősége.

Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon
A régió legnagyobb zenei fesztiválján, a Szigeten, közel félmillió látogató több mint 3 millió kártyás fizetési tranzakciót bonyolított le 7 nap alatt. A bankkártyás fizetések száma csaknem duplájára nőtt az idén, ehhez bizonyára hozzájárult a fesztiválozók körében idén először bemutatott Festipay Prepaid MasterCard is, amely nem csupán fesztiválkörnyezetben kínál megoldást a fizetésre.

A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
Ma kezdetét vette a Sziget fesztivál, amely egyben azt is jelenti, hogy ma debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz.

Romániában terjeszkedik a Festipay
A legnagyobb magyar és román fesztiválokat kiszolgáló Festipay Zrt. idén már öt romániai fesztivál számára biztosít készpénzmentes fizetési megoldásokat. Az első ilyen esemény a most először megrendezett Bukarest Gourmet gasztronómiai fesztivál volt. Mint ismeretes, a magyar vállalat még 2015-ben, a kolozsvári Untold Fesztivál szolgáltatójaként lépett a román piacra.

Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
A vásárlások és a fesztiválkártyára való feltöltések átlagos összege is évről-évre nő a Gourmet Fesztiválon; az idei eseményen kb. 25 százalékos volt a növekedés a Festipay friss adatai szerint. A számok azt is jelzik, hogy 2015-höz képest megduplázódott az érintésmentes bankkártyát használók száma a gasztro fesztiválon, ami jól mutatja a készpénzmentes fizetés dinamikus hazai növekedését.

Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
Akár a 7 milliót is elérheti a készpénzmentes tranzakciók száma az idei fesztiválokon a Festipay várakozásai szerint, ami a tavalyi 5,5 millióhoz képest jelentős, 27%-os növekedést jelent.

Fesztiválok infrastruktúrája: a siker kulcsa a készpénz nélküli fizetés
A fesztiválok legrangosabb elismerésének számító European Festival Awards díjait 2016. január 13-án a hollandiai Groningenben adták át, ahol arattak a készpénzmentes fizetési megoldásokat nyújtó Festipay legnagyobb partnerei: a VOLT, a Sziget és az Untold.

A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
A Sziget Kulturális Menedzser Iroda a Cellum és a Cardnet Zrt. konzorciumát választotta fesztiváljainak - Sziget, Balaton Sound, VOLT és Gourmet Fesztivál – fizetési kártyaszolgáltatójául. A Festipay szolgáltatás számos rendezvényen bizonyított már.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.