A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
Ma kezdetét vette a Sziget fesztivál, amely egyben azt is jelenti, hogy ma debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz.
A mai naptól, a Sziget Fesztiválon használható először a Festipay Prepaid kártya. Sokan voltak, akik a kártya hivatalos kibocsátása előtt regisztráltak annak érdekében, hogy elsőként jussanak hozzá a limitált, névre szóló kártyához.
Azok számára, akik lemaradtak az augusztus 3-i előregisztrációs határidőről, a Festipay a kártyát postai úton kézbesíti, az anonim kártyát pedig a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid Pointon lehet kiváltani, minden nap 10.00 és 22.00 óra között. A kártyát az alábbi oldalon lehet megrendelni: https://www.prepaidfinancialservices.com/festipay/hu/apply.aspx
A Festipay Prepaid kártya elindulását 2016. július 7-én jelentette be a Festipay, a MasterCard és a Sziget Kft. a Balaton Soundon. A prepaid egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa folyamatosan kontrollálni tudja kiadásait, hiszen a kártya csak az előre rátöltött összeg erejéig használható.
Regisztráció és további információ a kártyáról az alábbi linkeken található: http://getaprepaid.hu/ éshttps://www.facebook.com/getaprepaid.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget bejárás: kezdődik a buli
- Izgalmas koncerttel kezdődik a Magic Mirror a Szigeten
- Európa nagy része itt lesz a Szigeten és hozzák a mobilalkalmazásaikat is
- #szigetrecycling: zöldnek lenni menő
- Érdekes fantáziavilág a Szigeten
- Carpool karaoke Sziget hetijegyekért
- A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot
- Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon
- Már csak napijegy maradt a Szigetre
- Breaking: nyert a VOLT és a SZIGET
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.