1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 30. 16:28

Minden idők legmagasabb látogatószámával zárult az idei Sziget, és vele együtt rekordot döntött a fesztivál készpénzmentes fizetési rendszere, a Festipay is. Ráadásul a fesztiválozók kártyafeltöltéseinek harmada a Cellum mobilfizetési megoldásával történt.

A Festipay idén vezette be Magyarországon az új karszalagját, mely egyszerre szolgált belépőként és fizetőeszközként. Ezen túlmenően a Cellum megoldását használva most először lehetőség volt a fesztivál kezdete előtt feltölteni az egyenleget. Így érkezéskor a látogatóknak nem kellett időt tölteniük feltöltőpont keresésével.

 

A megoldás hatalmas sikert aratott: az összes egyenlegfeltöltés mintegy harmadát – 1,3 milliárd forintnyi tranzakciót – a Cellum mobilfizetési rendszerén keresztül bonyolították a felhasználók. De nemcsak az egyenlegfeltöltés lett sokkal gyorsabb és kényelmesebb: a tranzakciós listát, vagyis a vásárlási előzményeket is folyamatosan ellenőrizhették a fesztiválozók, jobban nyomon tudták követni, hol mennyit költöttek. Sőt, a Festipay és a Cellum új fejlesztésének köszönhetően a vendégek már az alkalmazáson keresztül is visszakaphatták az egyenlegükön megmaradt összeget a rendezvény végén.

 

 

„A Festipay évről évre folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, hogy ügyfeleink minél önfeledtebben szórakozhassanak kedvenc fesztiváljaikon. Nagy örömmel láttuk, hogy idei újdonságaink, mint a kombinált karszalag és a mobilalkalmazáson keresztüli egyenlegfeltöltés ennyire pozitív fogadtatásban részesült.” – mondta Dr. Kaderják Dániel, a Festipay vezérigazgatója.

 

„Egyértelműen a mobilfizetésé a jövő. Világosan látjuk, hogy a fesztiválok, rendezvények a technológia olyan alkalmazási területei, ahol a felhasználók értik annak előnyeit, értékajánlatát, és készek váltani a hagyományos fizetőeszközökről a mobilfizetési megoldásokra.” – mondta Dr. Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója. „A Festipay és a Cellum elsőként jöttek ki Európában ezzel a megoldással, és az eredmények minket igazolnak. Reményeink szerint hamarosan más kontinenseken is találkozhatnak a rendezvénylátogatók a szolgáltatásainkkal.” – tette hozzá.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09