Indiába viszi a Cellum a megoldását

A világ második legnépesebb országában az M-Snap vállalattal közösen vezetik be a mobilfizetési szolgáltatást

forrás: Prím Online, 2016. október 26. 07:34

Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója, a Cellum vegyesvállalat alapításáról írt alá megállapodást az indiai M-Snap technológiai vállalattal, amely mobiltranzakciós szolgáltatásokat nyújt majd az országban. Az aláírást a Cellum Csoport vezérigazgatója, Dr. Kóka János jelentette be a washingtoni IFC Fintech CEO Summit konferencián.

A megoldás, ami PAYSNAP név alatt kerül bevezetésre, kereskedők és végfelhasználók számára nyújt majd egy nyílt és más rendszerekkel együttműködni képes platformot, aminek segítségével különböző csatornákon – így mobiltelefonon és interneten keresztül – lehet gyorsan, egyszerűen és biztonságosan tranzakciókat végrehajtani. A megoldás különböző fizetőeszközökkel, például betéti és hitelkártyákkal, valamint az indiai nemzeti fizetési rendszerrel (UPI) is használható. Az Androidon és iOS-en elérhető felhasználói alkalmazás segítségével telefonegyenleget lehet majd feltölteni, számlákat befizetni, pénzt és ajándékkártyákat küldeni más felhasználóknak, valamint vásárolni lehet boltokban, interneten, vagy akár az utcán sétálva.

 

A megoldás alapja a Cellum Mobile Next, a magyar cég biztonságos tranzakciós platformja, ami már számos európai és ázsiai piacon üzemel. A technológia megfelel PCI DSS 3 biztonsági standard követelményeinek; a fizetőeszközök adatait egy egyedülálló titkosítási eljárás védi, aminek köszönhetően egy évtizednyi éles üzem után sem történt a rendszerben visszaélés.

 

 

Az M-Snap egy szoftverfejlesztői csomagot és technikai támogatást nyújt majd a kereskedőknek, akik így gyorsan és egyszerűen csatlakozhatnak a szolgáltatáshoz és vezethetnek be digitális fizetést. A cég továbbá egy kereskedői alkalmazást is fejleszt, amely segítségével a csatlakozott partnerek célzott hirdetéseket és ajánlatokat küldhetnek a felhasználóknak. Az M-Snap a Cellum kizárólagos partnere lesz Indiában.

 

A vegyesvállalat célja országosan legalább 50 millió felhasználó elérése öt éven belül. A már létező mobilfizetési szolgáltatásain kívül a Cellum szeretné a MasterCard megoldásait, például a MasterPasst és a SIM-független érintésmentes fizetést is elindítani Indiában.

 

„A Cellum robusztus, rugalmas és banki szintű biztonságot kínáló technológiájának segítségével a PAYSNAP átrajzolhatja a digitális fizetés térképét Indiában. Fontos társként tekintünk rájuk céljaink eléréséhez.” – mondta Sunil Gadhoke, az M-Snap ügyvezető igazgatója. „Nagy bizalommal és lelkesedéssel vágunk bele ebbe a együttműködésbe. A Cellum kiváló partner egy új stratégia kialakításában a jelenleg alulkiszolgált indiai tranzakciós piac számára” – tette hozzá.

 

„India a világ második legnépesebb országa, a lakosság közel fele 25 év alatti. Másfelől egyben ez a világ második legnagyobb okostelefonos piaca is. Páratlan lehetőségünk van digitális tranzakciós szolgáltatásokkal belépni egy olyan gazdaságba, ahol még mindig alulfejlett a bankszektor és a készpénz dominál.” – mondta el a Cellum vezérigazgatója, Dr. Kóka János. „Az M-Snap jövőképe egy olyan országos mobiltranzakciós platform felállítása, ami javítja a lakosság pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférését, és rendkívül büszkék vagyunk, hogy ehhez minket választottak partnerül.” – tette hozzá.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

2024. április 30. 14:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14