Mostantól a grúziai nagyfesztiválon is magyarok szolgáltatják a készpénzmentes fizetést!

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 30. 12:38

Georgia, korábbi nevén Grúzia legújabb, épp most zárult zenei fesztiválja is a magyar fintech cég fizetési megoldását választotta, ezzel a hatodik azon országok sorában, ahol a Festipay szolgáltatja a beléptetési és/vagy fizetési rendszert.

A Festipay belépőként és fizetőeszközként is működő chipes karszalagjait használta most zárult fesztiválján a georgiai EchoWaves is. Ez az innovatív megoldás nem csak gyorsabb és egyszerűbb beléptetést és vásárlást biztosít, de a már lezajlott fesztiválok tapasztalatai alapján a látogatók és a kereskedők is nagyon kedvelik, hisz nem lehet elveszíteni, mindig náluk van, és a tranzakcióidő mindössze 2 mp. 

 

A Fekete-tenger partján található üdülőhelyen zajló EchoWaves-t az egyik legnépszerűbb európai fesztivál, az EXIT szervezői támogatják. “Ez a 4 napos fesztivál nagyban hozzájárul majd a régió kulturális és turisztikai fellendüléséhez. Hatására emelkedni fog a beruházások száma a területen, miközben Anaklia a régió elektronikus zenei központjává növi ki magát. Az EXIT tapasztalt szervezőgárdájának útmutatásai alapján az elkövetkező években szeretnénk az EchoWaves-t népszerű nemzetközi kulturális eseménnyé fejleszteni.” – jelentette ki Sandi Kuplen, az anakliai fesztivál operációs igazgatója, majd hozzátette: “Azért kerestük fel a Festipayt, mert pontosan az általuk képviselt innovatív szemléletmódra volt szükségünk a rendezvénymenedzsmenttel kapcsolatban is.” -tette hozzá Sandi Kuplen igazgató.

 

 

Az eurázsiai országban a Festipay révén most először jelent meg ez a fizetéstechnológiai újítás, a karszalagba épített NFC-chip, amely kombinált beléptetésre és fizetésre is alkalmas.

 

„Az EchoWaves fesztiválon most debütált integrált beléptetési és fizetési megoldásunk technológiai szempontból is a világ élvonalába helyezte ezt a rendezvényt.” – hangsúlyozta Kaderják Dániel, a Festipay Zrt. vezérigazgatója, aki személyesen van jelen Anakliában az integrált karszalag georgiai bevezetésén. “Különösen nagy öröm nekünk, hogy ebből a régióból is érkezett egy együttműködési felkérés, mivel Georgia és Magyarország történelmében és kulturális hagyományaiban is több közös találkozási pont van. Remélem, hogy ebből az együttműködésből egy hosszú távú, virágzó munkakapcsolat lesz” - tette hozzá a Festipay vezetője.

 

 

A rendezvényen a Festipay-en túl az európai rendezvényszcéna egy másik piacvezetője is képviseltette magát. Az Egyesült Királyságban alapított LIVE IT több, mint 5 éve biztosítja a ticketinget európai nagyfesztiválokon. Kenton Ward vezérigazgató így számolt be a 4 nap tapasztalatairól: "Nagy örömünkre szolgál, hogy sikeresen kezeltük az EchoWaves jegyértékesítését, a ticketing platform integrálása a Festipay rendszerébe lehetővé tette, hogy a fesztiválon résztvevők online jegyeket vásároljanak és készpénzmentes fizetést lehetővé tevő integrált karszalagokat kapjanak érkezésükkor, mely lehetővé tette a marketing és promóció folytatását az esemény ideje alatt is."

 

Az EchoWaves szervezői és a mögöttük álló EXIT-es tanácsadói csapat tehát élvonalbeli, már sokszor bizonyított partnerekre bízta a rendezvénymenedzsmentet. Zavartalanul folyt a 4 napos esemény, a ticketingtől a készpénzmentes fizetést biztosító chipes karszalagig minden a legkorszerűbb világsztenderdek szerint zajlott Georgia legfiatalabb fesztiválján.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01