A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
Továbbra is az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője az Ingenico Group (ING) kategóriaelső POS termináljait használja a magyarországi fesztiválpiac legnagyobb készpénzmentes fizetési szolgáltatója, a Festipay.
Idén a Festipay rendszerével még több hazai és külföldi eseményen találkozhattak a fesztiválozók mint 2015-ben. A legnépszerűbb hazai fesztiválok, mint a Sziget, a Volt Fesztivál, az EFOTT, a Balaton Sound vagy a Marseille-ben rendezett Delta Festival, illetve Románia legnagyobb fesztiválja, az Untold Festival után további hazai (SZIN, Strand, BmyLake) és nemzetközi (Airfield, Summer Well, Bukarest Gourmet) fesztiválok hivatalos készpénzmentes fizetési megoldás szállítója lett a Festipay.
A készpénzmentes fizetések már évek óta nagy népszerűségnek örvendenek a magyarországi fesztiválokon, amit jól mutat, hogy az idei Sziget fesztiválon megduplázódott a bankkártyás fizetések száma – a tavalyi 168 500 tranzakció után idén 300 425 fizetés történt hagyományos kártyákkal. A Festipay által kibocsátott fesztiválkártyákkal együtt az összes készpénzmentes tranzakció száma új csúcsot döntött, mintegy 3 millió alkalommal fizettek a fesztiválozók a Szigeten.
A fesztiválok szervezői az elsők között ismerték fel a készpénzmentes fizetések jelentőségét és az új fizetési technológiák továbbra is gyorsan terjednek a fesztiválokon: idén a Festipay fizetési rendszerét összesen 18 fesztiválon használják, ami nagyjából másfélszer annyi, mint 2015-ben.
Az érintésmentes fizetés rendkívül kedvelt mind a szervezők, mind pedig a résztvevők körében, hiszen a technológia által nyújtott biztonságból mindenki profitál. A sok látogatót vonzó eseményeken a gyorsaság jelentősége is felértékelődik – míg egy készpénzes fizetés nagyjából 20-25 másodpercet vesz igénybe, addig egy érintésmentes fizetés feldolgozása mindössze 3-5 másodpercig tart.
Az együttműködés keretében a Festipay több mint 2000 darab Ingenico iWL és iCT fizetési terminállal szolgálja ki gyorsan, biztonságosan és kényelmesen a fesztiválozókat.
“2015-ben Románia legnagyobb, és Európa legjobb „nagyfesztiváljának” megválasztott eseményén, a kolozsvári Untoldon mutatkozott be első alkalommal a Festipay a szomszédos országban. 2016-ban további négy új romániai fesztivál is a Festipay Zrt. szolgáltatása mellett döntött, így immáron öt eseménynek biztosítjuk a készpénzmentes fizetést Románibán, amelynek első helyszíne az idén először megrendezett, június 3-5-ig tartó Bukarest Gourmet Fesztivál volt. Célunk, hogy további régiós fesztiválokat szolgáljunk ki és ehhez természetesen az Ingenico eszközeit kívánjuk használni” – hangsúlyozta Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.
“Büszkék vagyunk arra, hogy a Festipay is Ingenico terminálokat használ szolgáltatásához. A fesztiválok fiatal közönsége gyakran itt találkozik először érintésmentes fizetési lehetőséggel, ezért a fesztiválok fontos terepet jelentenek számunkra ennek a generációnak a megszólítására és a technológia megszerettetésére. Termináljaink segítségével a fesztiválokon megvalósult a tisztán készpénzmentes fizetési környezet, mely kényelmes, gyors és biztonságos” – mondta el Szabó Gábor, az Ingenico Group Magyarországért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Készpénzmentes város, készpénzmentes fesztivál
- Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra
- A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
- Viharos volt az idei EFOTT
- Fesztiválszezon a Vaterával
- CashCard, prepaid kártya fesztiválra szabva
- Több mint 60 ezren voltak az idei EFOTT-on
- Vihar zavarta meg az EFOTT-ot
- Adatláz a fesztiválokon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.