KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg a Piac és Profit legújabb, május 22-ei konferenciáján, melynek fókuszában a közösségi oldalak állnak.
Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégia. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.
A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.
A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.
A közösségi oldalak használatának fortélyai egy nap alatt
Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.
Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.
Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság lenne. A Piac & Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén viszont egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- Esélyegyenlőség - Kerekasztal a digitális akadálymentesítésről
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Startup-feszt a 8kerben – nevezés május 2-ig
- Az Ethical Hacking Konferencián indul a 4. mobilszolgáltató
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- Brutális fizika, Forma 1-es autók, játékkonzolok és etikus hackelés a Simonyi Konferencián
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Rekord az idei Smartmobilon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.