A Dell Solutions Tour ismét Budapestre érkezik
A Dell Solutions Tour, a Dell nemzetközi programsorozata június 24-én ismét Budapestre érkezik: a rendezvénynek ezúttal a Bálna Budapest ad otthont. Az egynapos esemény tematikája a BYOD, a mobilitás, a felhőalapú IT megoldások, valamint a Big Data témája köré épül, és ezekhez kapcsolódóan mutatja be a vállalatoknak az aktuális informatikai kihívásokat és megoldásokat.
A Dell Solutions Tour kiállítási területén és az előadásokon keresztül a látogatók megismerkedhetnek a Dell legújabb portfóliójával, valamint értékes információhoz juthatnak a rendezvény négy kiemelt témájával kapcsolatban.
A rendezvényen bemutatásra kerülő megoldások:
· segítenek megfelelni a BYOD kihívásainak, így a vállalatok a céges adatok tárolására és feldolgozására is biztonságosan engedélyezhetik a saját tulajdonú eszközök használatát, bárhol és bármikor,
· felgyorsítják a virtualizációt, a konvergenciát, valamint a felhőalapú megoldások bevezetését és integrálását a meglévő IT infrastruktúrákba,
· lehetővé teszik, hogy a vállalatok hatékonyan és rugalmasan kezeljék a vállalati adathalmazokat, és valóban használható információt kapjanak,
· védelmet nyújtanak az egyre erősödő biztonsági fenyegetésekkel szemben, és biztosítják a jogi megfelelőséget.
Kapcsolódó cikkek
- Böngésző, PDF-olvasó és router is elhasal az Ethical Hacking Konferencián
- Media Hungary - Karas: az új médiakultúra nagyobb felelősséget ró az alkotókra
- Media Hungary - Előadások a szabályozás tapasztalatairól és a tartalomfejlesztésről
- Media Hungary – Előadások a sikeres tévéműsorokról
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- 30 éves a Dell
- Esélyegyenlőség - Kerekasztal a digitális akadálymentesítésről
- A Dell bemutatta az Inspiron 3000 és 5000 modelleket
- Újabb nagyvállalati megoldás a Delltől és a Red Hattól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.