RE szériás IT szekrények az Eatontól
Az Eaton bemutatta az IT infrastruktúra megoldásainak részét képező RE szériás IT szekrényeit. A funkciógazdag, megfizethető szekrényeket hálózati, valamint kisebb szerver alkalmazásokhoz tervezték. Ebben a funkciókban szegény piaci szegmensben az RE szekrények gazdag funkcionalitással rendelkeznek.
Steven Wechter, az Eaton EMEA termékmenedzsere elmondta, hogy „az RE szériás IT szekrények már kifejezetten a viszonteladók és a rendszerintegrátorok igényeit szem előtt tartva készültek. A már meglévő RP sorozatot kiegészítve egy minden igényt kielégítő termékkínálatot kaptunk. Az RE széria a kisebb, értékorientált alkalmazásokhoz ajánlott, míg az RP sorozat egy minden méretben elérhető, nagy teljesítményű házrendszer.”
A 27U és 42U magasságban, ill. 800 és 1000 mm mélységben kapható rack szekrények zárt térben is elhelyezhetőek és nagy mennyiségű informatikai berendezés és kábelezés tárolására képesek. A szekrények számos funkcióra képesek – beleértve a standardként szállított gurítókerekeket, földelő készletet, csúszósíneket, „U” jelzéseket és rögzíthető, gyorskioldós oldalfalakat. Az RE széria üveg- vagy nagy folyóképességű perforált ajtófelülete lehetővé teszi a légáramlás szabályozását és a kábel menedzsment kiegészítőinek elhelyezését.
Kapcsolódó cikkek
- Hivatalos a Twitter elnémítás funkciója
- „Háztól-Házig” szolgáltatással újít a Jófogás.hu
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Elnémítás funkciót tesztel a Twitter
- Az Eaton virtualizációs fejlesztésekkel készül 2014-ben
- Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten
- A Sharp weboldalán megcsodálhatjuk a sarki fényt
- Zsebnyomtatóval rukkolt elő egy izraeli start-up
- Újabb nagyvállalati megoldás a Delltől és a Red Hattól
- A Kaspersky Lab stratégiai tervei a vállalati IT-biztonsági piacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.