A Google beelőzte az Apple-t: a világ legértékesebb márkája lett
A világ top 100 márkája közt megtaláljuk az Apple-t és a Microsoftot is, ám egyik sem tudta lekörözni a Google-t, amely jelenleg a legértékesebb márkájának számít.
Az Apple elvesztette korábbi első helyét a világ top márkáinak sorában, immáron a Google áll a dobogó legfelső fokán. Míg a cupertinói vállalat 20%-ot veszített értékéből (147,88 milliárd dollárra csökkent), addig a Google 40%-kal növelte márkaértékét: jelenleg 158,84 milliárd dollárt ér. Ezzel pedig az ötödik helyről rögtön a dobogó csúcsáig menetelt.
A Millward Brown 100 Top BrandZ jelentése szerint a Google növekedését az innovációinak köszönheti, melyek egészen új perspektívákat nyitnak meg az emberek előtt: gondoljunk csak a Google Glassra vagy az intelligens kontaktlencse ötletére.
A lista harmadik helyén az IBM áll (107,54 milliárd dollár). A dobogóról lecsúszva negyedik a Microsoft 90,185 milliárd dollárral, aki 29%-ot javított márkaértékén tavalyhoz képest, ugyanakkor jelentősen visszaeset, hiszen tavaly még a második helyen állt. Az ötödik helyet pedig a technológiai óriásokat követve a Mc Donalds’-nak sikerült megcsípnie.
A tízes listában megtaláljuk még a Coca-Colát, aki a 3. helyről a hetedikre csúszott vissza, a Visát, az AT&T-t, a Marlborót és Amazont is, akinek 29%-ot sikerült javítani márkaértékét, ám ez „csak” a 10. helyre volt elég.
A tavalyi adatok:
Forrás: Übergizmo.com; Nyitókép: Creativeblog.com
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia PureView kamerák atyja az Apple-nél folytatja
- Hat hamis appot távolítottak el a Windows Phone Áruházból
- Mobilböngészés – Android vs. iOS
- Még márciusban debütál az Office iPad verziója
- A táblagéppiac számokban
- A Windowx 8.1 ráver a Mac OS X 10.9-re
- Wozniak szerint az Apple-nek a Google-lel kellene együttműködnie
- Elhunyt az IBM első PC-jének megálmodója
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Az Apple a világ legértékesebb márkája
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.