A csökkenő hirdetési bevételek érzékenyen érintik a Yahoot
Zsigó József, 2000. szeptember 1. 21:03
Piaci elemzők szerint egyre kevesebben akarnak hirdetni az interneten, és ők is egyre több és kisebb portált választanak. Talán ez lehet a fő oka, hogy a Yahoo részvényei ma újabb 9 százalékot estek; az év eleje óta 47 százalékkal csökkent az értékük.
A CBIC World Market elemzője szerint a nagy cégek, amelyek többet költhetnek reklámokra, a konzervatív hirdetéseket részesítik előnyben, a kisebbek pedig inkább szétosztják a reklámra szánt keretet a kisebb portálok között.
Nem sikerült tartós kapcsolatot kiépítenie a Yahoonak sem a Fortune 500 cégekkel, a kisebb cégek viszont nem képesek megfizetni magas hirdetési díjakat. A Merrill Lynch munkatársa viszont úgy látja, ideiglenes a Yahoo problémája, és az év végére ismét a nagy nyertesek közé küzdi fel magát.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Egyre kevésbé figyelünk a veszélyekre
- Metro Life Panel online közvélemény-kutatás Magyarországon is
- A román IT-piac 2010-ig évente várhatóan 12-13 százalékkal nő
- Fúzióról tárgyal a Microsoft és a Yahoo
- Önálló informatikai szakállamtitkárságot hoz létre a GKM
- Gates: több külföldi szakemberre van szükség az USA-ban
- 2008-ban is a noteszgépek hajtják előre a PC-piacot
- Magyar cégek: Négyszáz tárgyalás a CEBIT-en
- 11 millió mobil-előfizető