A csökkenő hirdetési bevételek érzékenyen érintik a Yahoot

Zsigó József, 2000. szeptember 1. 21:03
Piaci elemzők szerint egyre kevesebben akarnak hirdetni az interneten, és ők is egyre több és kisebb portált választanak. Talán ez lehet a fő oka, hogy a Yahoo részvényei ma újabb 9 százalékot estek; az év eleje óta 47 százalékkal csökkent az értékük.
A CBIC World Market elemzője szerint a nagy cégek, amelyek többet költhetnek reklámokra, a konzervatív hirdetéseket részesítik előnyben, a kisebbek pedig inkább szétosztják a reklámra szánt keretet a kisebb portálok között.

Nem sikerült tartós kapcsolatot kiépítenie a Yahoonak sem a Fortune 500 cégekkel, a kisebb cégek viszont nem képesek megfizetni magas hirdetési díjakat. A Merrill Lynch munkatársa viszont úgy látja, ideiglenes a Yahoo problémája, és az év végére ismét a nagy nyertesek közé küzdi fel magát.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36