Növekvő árbevétel a Telenor Magyarországnál

forrás: Prím Online, 2014. július 23. 16:11

Növekvő árbevétel, emelkedő okostelefon-eladások és a mobilinternet töretlen növekedése jellemezte a Telenor Magyarország teljesítményét 2014 második negyedévében. 

 

A mobilinternet-ügyfelek száma 253 ezerrel gyarapodott az előző év azonos időszakához viszonyítva, a telefonon mobilinternet-előfizetők köre, pedig több mint 40%-kal bővült. Több ügyfél váltotta előfizetését magasabb díjú korlátlan csomagra és vásárolt mobilinternet előfizetést a Telenor Próba promóció keretében kínált rugalmas ajánlat keretében.

 

A szolgáltató pénzügyi eredményei dióhéjban:

 

- A 2014. második negyedévi árbevétel 700 millió forinttal haladta meg az egy évvel korábbi időszak értékét. A növekedésben az okostelefon-értékesítés mellett néhány egyszeri pozitív tétel is szerepet játszott.

 

- Az EBITDA egyszeri tételek nélküli nominális értéke kissé elmaradt a 2013 második negyedévére jellemző szinttől az üzleti ügyfelekre kivetett magasabb távközlési adó miatt.

 

- Az EBIT – a magasabb értékcsökkenési ráfordításból eredően – alacsonyabb volt, mint az előző évben.

 

- A tőkeberuházások összege – a licencedíjakat nem számítva – 1 milliárd forinttal emelkedett a 4G hálózat fejlesztéséhez kapcsolódó beruházásoknak köszönhetően.

 

- Az előfizetések száma 34 ezerrel csökkent egy kormányzati tender miatt és a negyedév végére elérte a 3 millió 435 ezret. Az aktív SIM-kártyák száma alapján számított piaci részesedés 31,03% volt 2014 második negyedévének végén.

 

- A mobilinternet-ügyfelek száma a 2013 második negyedévi 803 ezerről 253 ezerrel, 1 057 000 főre bővült, ami 31%-os növekedésnek felel meg.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14