A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
A Kaspersky Lab és a Mensa egy speciális megmérettetésen való részvételre invitálja az internetezőket a krikett legenda Sachin Tendulkar és a Formula 1-es autóverseny-sorozat legsikeresebb csapata, a Scuderia Ferrari támogatásával. A Global Think Test egy sor logikai és kirakós játékból, valamint rejtvényből áll, amelyeket speciálisan úgy alakítottak ki, hogy próbára tegye a résztvevők kombinációs és számolási képességeit.
Ahogy az online világot egyre inkább elárasztják a fenyegetések, a józan eszünkre kiváltképpen szükségünk lehet. A felhasználóknak gyorsan kell reagálniuk a potenciálisan veszélyes helyzetekre: agyunk folyamatos edzésére van szükség, hogy késedelem nélkül hozhassunk jó döntéseket. Ezért hozta létre a Kaspersky Lab a Global Think Test megmérettetést.
„Éber és koncentrált állapotban nagyobb eséllyel nyerünk a számítógépes játékokban, és ugyanez sokat segít a kiberbűnözők távol tartásában is. Rengeteg fenyegetést elháríthatunk pusztán azzal, hogy éberek vagyunk,” mondta Eugene Kaspersky, a Kaspersky Lab elnöke és vezérigazgatója. „Ha valami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, akkor nagy valószínűséggel nem az. És a legtöbb esetben vannak árulkodó jelek arról, hogy egy webhely hamis. Ha nem vonják el a figyelmünket más dolgok, és felkészítettük magunkat arra, hogy koncentráltak maradjunk, képesnek kell lennünk észrevenni ezeket.”
A Global Think Test webhely telis tele van mindenféle logikai játékkal, kirakós rejtvénnyel és IQ teszttel, hogy a résztvevő megdolgoztathassák mentális izmaikat. Egyúttal mindenkinek lehetősége van regisztrálni a vállalat nagy versenyére – a Global Think Test Dayre – és megnyerni a fődíjat.
A 2014. szeptember 6-án megrendezendő Global Think Test Day online versenyen minden résztvevő próbára teheti szellemi képességeit, és összemérheti erejét a világ legjobb koponyáival. A megmérettetés győztese, aki a legmagasabb pontszámot éri el a legrövidebb idő alatt, elnyeri a Kaspersky Global Think Test Champion címet és a 25 ezer dolláros fődíjat. A győztes nevét 2014. szeptember 7-én jelentik be.
A Global Think Test egyedülálló anyagát világhírű márkák állították össze. A résztvevők kognitív képességeit tesztelő intelligencia felmérő kérdések és agytornák tucatjait a Mensa, a világ legrégebbi IQ szervezete szolgáltatja.
A Ferrari, amely tavaly a Kaspersky Labet választotta IT biztonsági szolgáltatójának, a Formula 1-es versenysorozathoz kapcsolódó játékokat és videoteszteket készített, így a résztvevők kedvenc autóverseny csapatukhoz kötődő érdekes információkkal gazdagodnak, miközben próbára teszik szellemi képességeiket. A Ferrari felajánlott néhány fantasztikus díjat is, egy pár versenyzői kesztyűt Fernando Alonso és Kimmi Räikkönen aláírásával, valamint egy utazást az Abu Dhabi-i Formula 1-es Nagydíjra, amelynek minden költségét a vállalat állja.
“Hasonlóan a Formula 1-ben zajló könyörtelen versenyhez, egyre nehezebbé válik biztonságban maradni az interneten egy folyamatosan változó, egyre bonyolultabbá váló környezetben. Ahogy az online töltött idő egyre növekszik, egyre inkább ébernek kell lennünk a potenciális fenyegetésekkel szemben. Új képességekre van szükségünk ebben a virtuális környezetben, ahol az alapvető emberi ösztönöket használják ki bűnös céljaikra a hackerek. A Kaspersky-féle Global Think Test, kombinálva a Ferrari Formula 1-es anyagaival kiváló lehetőséget kínál az online közösségnek, hogy próbára tegye szellemi képességeit, miközben megtanulja, hogyan védheti meg magát az interneten. Így amikor online biztonsági problémákkal szembesülnek, védelmük pole pozícióból fog indulni. ” mondta Neil Martin, a Scuderia Ferrari kutatási részlegének vezetője.
Sachin Tendulkar, a Kaspersky Lab márka nagykövete saját feladatokkal és videókérdésekkel járult hozzá a Global Think Test-hez. Sachin személyes Sudoku kihívásának – a ‘Tendulko-nak’ – a nyertese “a krikett királya” által aláírt ütővel lesz gazdagabb.
Aki részt vesz a megmérettetésen, garantáltan részesül legalább egy díjban, ugyanis minden jelentkező megkapja a vállalat Kaspersky Internet Security – Multi Device próbaverzióját. Ezzel az egyszerűen használható, többplatformos biztonsági megoldással a PC-k, mac-ek, valamint az androidos okostelefonok és tabletek egyaránt megvédhetők.
A Global Think Test valamennyi tartalma angol nyelvű, de a versenyre világszerte bárki jelentkezhet. A Global Think Test Day-re a verseny weboldalán lehet regisztrálni.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországról is várják a jelöléseket az innovátorokat felvonultató „New Europe 100” listára
- Rendőrségi zsaroló program támadja a PC-ket és az Androidot
- Az év kutyabarát helyét keresik az interneten
- Lab Fake ID Scanner: ingyenes androidos alkalmazás a Kasperskytől
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Erős jelszavakkal tartsuk biztonságban online fiókjainkat
- Tizenöt ország mérnökhallgatóinak versenyautói a Formula Student Hungaryn
- A Kaspersky Lab lerántja a leplet a Turla kiberkémkedési kampány titkairól
- Nagy kockázatot jelent az IT stratégia mellőzése
- Díjazták a legjobb vloggereket
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.