Az Android felhasználók átlagosan 95 appot telepítenek telefonjukra
A Yahoo Aviate legfrissebb adatai szerint az Android felhasználók szeretik az alkalmazásokat a telefonjukon. Közel száz appot telepítenek átlagosan a készülékükre.
A Yahoo idén januárban vásárolta fel az Android indító programot, az Aviate-t. A vállalat így számos fontos információ birtokába került, többek között a legfontosabb tevékenységekről, telepített alkalmazásokról is adatokkal tud szolgálni.
A legfrissebb Yahoo Aviate adatok arról tanúskodnak, hogy az emberek sok alkalmazást töltenek le és próbálnak ki, legalábbis, ami az Android platformot illeti. Mindez annak is köszönhető, hogy az appok nagy része ingyenes, vagy olcsón elérhető. Ezt az is alátámasztja, hogy átlagosan 95 alkalmazást töltenek le a userek, ám ennek töredékét, körülbelül 35 appot használnak rendszeresen.
Az is nyilvánvaló, hogy bizonyos applikációkat csak a nap egy bizonyos részében használják a felhasználók. Például a Google Mapset gyakrabban böngészik a nap végén, mikor próbálnak valamilyen helyre eljutni, míg az ébresztőóra alkalmazásra egyértelműen a reggeli, illetve az esti használat jellemző.
Bár a Yahoo nem hozta nyilvánosságra, hányan telepítették telefonjukra az Aviate programot, a Google Play adatai szerint 1 és 5 millió között mozog a letöltések száma.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- LG L Fino és L Bello – új telefonok a középkategóriában
- A magyar kommunista vezetőket bemutató online kiadvány jelent meg
- Alsóbb kategóriás LG készülékeken is landol a G3 kezelőfelülete
- Sony Xperia M2 Aqua – olcsó vízálló alternatíva
- Fake ID Scanner: ingyenes androidos alkalmazás a Kasperskytől
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- Több mint 300 millió okostelefon fogyott a második negyedévben
- Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
- Okostelefonnal fejtették meg a boldogság titkát
- Strongphone D2 – extrém hosszú üzemidővel jön az új strapabíró EVOLVEO okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.