Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA rendezvénysorozatának fókuszába szeptember 24-én az értékesítés kerül. A konferencián az eladásnövelés mellett a közösségi média felületek kiaknázása is terítékre kerül majd.
Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cégben minden munkatárs profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapat kell, hogy legyen a legjobb saleses.
Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban? A legjobb szakemberektől szeptember 24-én a KKV- AKADÉMIA Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz című szakmai konzultációján minderre választ adnak!
A rendezvényen szakértők beszélnek többek közt arról, hogy milyen technikákkal tudja egy kkv-vezető márkát építeni, eladni cége termékeit és saját magát, mik azok a kommunikációs csatornák, helyzetek, amikor ő maga, személyesen tudja a legjobban leadni cégét brandjét, szakértelmét. A konzultáción kiderül, hogyan lehet az értékesítési csapat motivációját folyamatosan magas szinten tartani vagy, hogy milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez. Kiderül az is, hogy mi az a remarketing és hogyan használja egy cég a siker érdekében közösségi médiát.
A rendezvény végén a már jól ismert Üzleti kézfogó teremt alkalmat a résztvevőknek, hogy egymással is megismerkedjenek szervezett rendszerben, névjegycserével.
Kapcsolódó cikkek
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Esély az etikus kapitalizmusra
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A webáruház új trendjei
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- Marketing eszközök arzenálja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.