Nem kell Google+ profilt létrehozni az új Gmail-fiókhoz

Czipperer Dia, 2014. szeptember 22. 15:26

A Gmail felhasználók a jövőben maguk dönthetik el, szeretnének-e a Google+ közösségnek is tagjai lenni. Az eddig automatikus csatlakozás ugyanis most választható opcióvá vált.

2012-től kezdve, ha valaki Gmail-fiókot hozott létre, automatikusan megjelent a Google+-on is, vagyis felhasználó lett a Google közösségi oldalán. A vállalat azonban most enyhített ezen a szabályon, így már a felhasználók maguk dönthetik el, szeretnének-e létrehozni Google+ profilt avagy sem.

 

A Google szóvivője elmondta, hogy a frissítést szeptember elején hajtották végre. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók a regisztráció alatt és után is létrehozhatják Google+ profiljukat, de úgy is dönthetnek, hogy nem csatlakoznak a közösséghez.

 

A Google ráébredt arra, hogy a szolgáltatás erőltetésével nem az oldal sikerét növeli, hanem éppen ellenkezőjét éri el. Hiába vannak jelen ugyanis a felhasználók, ha az aktivitásuk szinte nulla. Így ezzel a mostani lépéssel igyekeznek ezen változtatni, és elérni, hogy a Google+ ne csak kényszer legyen, hanem a felhasználók a valódi előnyöket lássák benne.

 

Forrás: Androidcentral.com; Nyitókép: TheNextWeb.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14