Nem kell Google+ profilt létrehozni az új Gmail-fiókhoz
A Gmail felhasználók a jövőben maguk dönthetik el, szeretnének-e a Google+ közösségnek is tagjai lenni. Az eddig automatikus csatlakozás ugyanis most választható opcióvá vált.
2012-től kezdve, ha valaki Gmail-fiókot hozott létre, automatikusan megjelent a Google+-on is, vagyis felhasználó lett a Google közösségi oldalán. A vállalat azonban most enyhített ezen a szabályon, így már a felhasználók maguk dönthetik el, szeretnének-e létrehozni Google+ profilt avagy sem.
A Google szóvivője elmondta, hogy a frissítést szeptember elején hajtották végre. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók a regisztráció alatt és után is létrehozhatják Google+ profiljukat, de úgy is dönthetnek, hogy nem csatlakoznak a közösséghez.
A Google ráébredt arra, hogy a szolgáltatás erőltetésével nem az oldal sikerét növeli, hanem éppen ellenkezőjét éri el. Hiába vannak jelen ugyanis a felhasználók, ha az aktivitásuk szinte nulla. Így ezzel a mostani lépéssel igyekeznek ezen változtatni, és elérni, hogy a Google+ ne csak kényszer legyen, hanem a felhasználók a valódi előnyöket lássák benne.
Forrás: Androidcentral.com; Nyitókép: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Ellenőrizze, hogy e-mail címe szerepel-e az ötmillió feltört Gmail-fiók között!
- Már nem latin karakterekkel is hozhatunk létre Gmail-fiókot
- A Gmaillel bukott le egy szexuális zaklató
- Jobb Drive integrációval bővült a Gmail iOS appja
- Már 71 nyelven érhető el a Gmail
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
- A Google+ feje, Vic Gundotra elhagyja a vállalatot
- 10 éves a Gmail
- Titkosítja leveleinket a Gmail
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.