Egyre többen játszanak mobilon
Sok játékkészítő cég vállat vonhat a fenti adatok felett a WAP lassú terjedése és a sok negatív visszajelzés miatt, de a Datamonitor figyelmeztet: "Ez egy nagy lehetőség mindenkinek a tartalomiparban. A játékok azon kevés tartalmak közé tartoznak, melyek nagy tömegeket vonzanak. A játékkészítő cégek már felismerték ezt, de most a kezdő fejlesztőknek is van esélyük."
2005-re már elterjed a GPRS technológia, amely már 115 Kb/s-os adatátvitellel büszkélkedhet, sőt az UMTS is megjelenik, amely már 2 Mb/s-ra képes! Ekkor már a legtöbb mobiltelefon színes, nagyfelbontású kijelzővel rendelkezik, így a játékok valóban élvezetes alkalmazások lehetnek.
A jelentés egyébként nem érinti a japán piacot, amely jóval fejlettebb az amerikainál és az európainál. A DoCoMo iMode szolgáltatásán már most is a WAP-ra írottaknál fejlettebb játékok érhetők el - írja a CNet.
Kapcsolódó cikkek
- Duplázódik a mobiljátékok forgalma idén
- MTA és T-Mobile: A kultúra mobilforradalma
- A mobilvilág egy éve
- Mobilpiac - Nyugat-Európa telített, Kelet-Európában vannak még lehetőségek
- Öt év alatt hatszoros növekedésre számítanak a mobiljátékpiacon
- 2015-ben a fél világ mobilozik
- Mennyire népszerűek a kamerás mobiltelefonok?
- A mobiltelefon lehet a videojátékok otthona
- Dinamikusan fejlődik a digitális fényképezőgéppel ellátott mobiltelefonok piaca
- Bangladesi 'telefonos hölgyek'