Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
Két tannyelvű általános iskolák pályázatnak az Epson kiírására. A cél, hogy felmérjék nyomtatási szokásaikat és felhívják a figyelmet a megfelelő nyomtató kiválasztásának fontosságára az intézmények költséghatékonyabb működéséért. A pályázat során a jelentkezők kiszámolhatják, hogy egy korszerű Epson nyomtató használatával hány forint takarítható meg évente. Ezzel az összeggel a vállalat a fődíj nyertesét támogatja.
A két tannyelvű iskolák körében meghirdetett pályázat során a jelentkezőknek elsőként a nyomtatási szokásokat vizsgáló kérdőívet kell kitölteniük. Az itt megadott adatok alapján, egy egyszerű képlet segítségével kiszámolhatják, hogy az általuk jelenleg használt nyomtatók üzemeltetési költségével összehasonlítva hány forintot takaríthatnak meg az Epson külső tintatartályos készülékeivel.
Fábián Miklós, az Epson magyarországi fióktelepének vezetője szerint a XXI. században a nyomtatás az oktatási intézményekben nélkülözhetetlen, így itt különösen nagy szerepe van a tudatos nyomtatóválasztásnak. „A nyomtatók beszerzése egyszeri befektetés, amely a nyomtatási szokásoktól függően néhány hónap alatt megtérülhet. Az Epson külső tintatartályos nyomtatóival az oktatók akár 1 forintos lapköltséggel nyomtathatnak, így az oktatási anyag kiegészítéseként nyomtatott sok száz oldal akár több tízezer forintos megtakarítást is eredményezhet egy-egy iskola számára.”
A pályázat részeként az iskoláknak jelezniük kell, hogy az Epson modelljeivel egy év alatt megtakarítható összeget mire fordítanák. A leghasznosabban, legkreatívabban vagy éppen legegyedibben ötletet benyújtó három iskolát egy L550 multifunkciós, – nyomtató, szkenner, másoló és fax – külső tintatartályos készülékkel díjazza.
A fődíj nyertese további díjazásban részesül: az Epson külső tintatartályos nyomtatójával megtakarítható összeget a vállalat az iskola részére, a pályázati anyagban megjelölt cél megvalósítására ajánlja fel.
A költséghatékony és környezetbarát nyomtatás mellett elkötelezett Epson pályázata a tudatos nyomtatóválasztásra kívánja felhívni az iskolák figyelmét. Az Epson innovatív külső tintatartályos modelljei a lézernyomtatók költséghatékony alternatíváját kínálják az oktatási intézményeknek. A technológiák közötti különbségek megmutatkoznak a lapköltség, a kellékanyagok beszerzése és az üzemeltetés területén is a tintatartályos nyomtatók javára: az Epson Micro Piezo fejlesztésének és a nagy tintatartály kapacitásnak köszönhetően a színes nyomtatókhoz alaptartozékként kapható extra fekete tintapalackokkal akár 12000 fekete-fehér és 6500 színes oldal nyomtatható.
Ezekkel a tintasugaras modellekkel az iskolák hatékonyan csökkenthetik lapköltségüket a lézernyomtatókéhoz képest. Továbbá, a tintasugaras készülékek energiafelhasználása sokkal alacsonyabb, mint a lézernyomtatóké, így használatuk akár 95 százalékkal kevesebb áramfogyasztást eredményezhet.
A pályázatok leadási határideje: 2014. november 3.
Kapcsolódó cikkek
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- Dinoszauruszt nyomtattak a Gozsdu Udvarban
- Alkalmazásfejlesztő nyári iskola indul
- Rendhagyó tanórákat tartottak a Telenor munkatársai
- Nagy fába vágta fejszéjét az Epson – Vajon sikerrel jár?
- Pályázatot hirdet a Műszaki Egyetem űrtechnológiai fejlesztési ötletekre
- Epson: Egyszerűen kezelhető zöld projektorok az oktatás számára
- Új nyomtatási technológiát mutatott be az Epson
- Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.