Önkorlátozással él a Kmart a videojáték-piacon
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2000. szeptember 7. 21:09
A hatalmas amerikai Kmart áruházlánc csütörtökön új vásárlói politikát szándékozik a szenátorok elé terjeszteni a fiatalkorúak videójáték-vásárlásaival kapcsolatban.
A több mint kétezer üzletet számláló kereskedelmi lánc tervei szerint ezentúl hat, kor szerinti, kategóriába sorolják a videojátékokat, az "M" a 17 év feletti, az "AO" pedig a csak felnőtteknek szánt kategória. A Kmart AO jelölésű termékeket nem forgalmaz. A szóvivő Frank Buscemi szerint:"ez az a bizonyos önkorlátozás amire mindenki áhítozott, belátható, hogy ez nem a mi érdekünk". Az M osztályú játékok a Kmart videojáték eladásainak mindössze három százalékát teszik ki - jelentette a CNN.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre kevésbé figyelünk a veszélyekre
- A Wii őrzi vezető helyét az amerikai konzolpiacon
- Gitárgyártó perel a Guitar Hero miatt
- A román IT-piac 2010-ig évente várhatóan 12-13 százalékkal nő
- A Microsoft mégsem tervez Blu-ray-t az Xbox 360-hoz
- Önálló informatikai szakállamtitkárságot hoz létre a GKM
- Gates: több külföldi szakemberre van szükség az USA-ban
- 2008-ban is a noteszgépek hajtják előre a PC-piacot
- Magyar cégek: Négyszáz tárgyalás a CEBIT-en
- Jelentősen olcsóbb lett az Xbox 360