Oracle E-Business Suite tizennégy okostelefonos alkalmazással
Az egyre növekvő igényt látva az Oracle tizennégy mobil alkalmazást jelentett be az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttes részeként. Ezek között az összes alkalmazott munkáját segítő horizontális, valamint adott szerepkörökhöz kötődő szakterületi alkalmazások szerepelnek. A meglévő terméklicencekkel működő, célzottan kifejlesztett alkalmazások biztosítják a szervezeteknek a munkatársaik számára létfontosságú mobilelérést.
Az alapalkalmazásokhoz licenccel rendelkező felhasználók számára ingyenesen elérhető alkalmazások az Oracle E-Business Suite 12.1.3-as és 12.2-es verziójával kompatibilisak, így a szervezetek frissítés nélkül is rendszerbe állíthatják ezeket a mobil megoldásokat. A változatos igények nemzetközi szintű kiszolgálása érdekében az alkalmazások iOS-verziója elérhető az Apple App Store alkalmazásboltjából, és Androidra is tervezik megjelenésüket.
Az Oracle E-Business Suite mobil alkalmazásai
Az alábbi horizontális mobil alkalmazások hatékonyabbá teszik a munkát, mivel a szervezet egészében segítik a dolgozókat az egyszerűbb vállalati funkciók elérésében és használatában:
Mobile Approvals: A vezetők azonnal válaszolhatnak a függőben lévő költségelszámolási, igénylési, beszerzési és egyéb, jóváhagyást igénylő kérelmekre, és visszakereshetik az előzményeket.
Mobile Expenses: A munkatársak a kiadások felmerülésekor azonnal, könnyen rögzíthetik azokat költségelszámolásukban, megadva a terhelendő projektet és költséghelyet. Letölthetik a céges bankkártyák tranzakcióit, és megjegyzéseket fűzhetnek hozzájuk; kilométer-nyilvántartást vezethetnek, és benyújthatják költségelszámolásukat.
Mobile Timecards: Az alkalmazottak és az alvállalkozók gyorsan, minimális adatbevitellel rögzíthetik a teljesített órákat, illetve a bér- és projektelszámoláshoz szükséges időadatokat, és beküldhetik, valamint lekérdezhetik a munkaidő-nyilvántartásokat.
Mobile iProcurement: A dolgozók lekérhetik és követhetik igényléseik állapotát, azok jóváhagyását és szállítási idejét, így időben gondoskodhatnak az igénylések teljesüléséről.
Az alábbi szakterületi alkalmazások felgyorsítják az üzleti működést és döntéshozatalt, mivel átláthatóbban és könnyebben teszik elérhetővé a vállalati alkalmazások adatait és funkcióit:
Mobile Sales Orders: Az értékesítési munkatársak percre pontosan követhetik a vevőrendelés-állomány alakulását, beleértve a megrendelések és tételek állapotát, az árakat, a rendelésmódosításokat, a várakoztatott és halasztott rendeléseket és a szállítást.
Mobile Inventory: A készletgazdálkodási felelősök gyorsan előkereshetik bármely létesítmény raktári vagy úton lévő készletadatait (akár a cikkazonosítók beolvasásával), és áttekinthetik a meglévő anyaglefoglalásokat, illetve a függő anyagmozgatásokat.
Mobile Product Information: A termékekért és ellátási láncukért felelős vezetők egyszerűen visszakereshetik vagy beolvashatják az olyan termékadatokat, mint a termékspecifikációk, képek, termékjellemzők, mérőszámok, készletmennyiségek és szállítók.
Mobile Procurement: Az anyagbeszerzők és a beszerzési rendszer más felhasználói követhetik a beszerzések jóváhagyásával és leszállításával kapcsolatos állapotadatokat és eltéréseket, a hozzájuk intézett kérdések megválaszolásához pedig gyorsan előkereshetik az adott beszerzési megrendelések adatait.
Mobile Project Manager: A projektvezetők és más munkatársak azonnal kapcsolatba léphetnek a projektek résztvevőivel és megrendelőivel, és figyelemmel kísérhetik a projektek állapotát, köztük a költségvetést, a fizetendő és kinnlévő tételeket, a problémákat és a változtatási utasításokat, valamint a költségtúllépés és a lejárt tranzakciók miatti figyelmeztetéseket.
Mobile Discrete Production Supervisor: A diszkrét rendszerű gyártásban a termelésirányítók könnyen követhetik az üzemi munkarendeléseket és a kapcsolódó erőforrások, anyagok és eltérések részletes adatait; valamint gyorsan intézkedhetnek a munkarendelések várakoztatásáról, azonnali visszavonásáról és továbbengedéséről.
Mobile Process Production Supervisor: A feldolgozóipari gyártásban a termelésirányítók könnyen követhetik az üzemek összesített és sarzs szintű adatait, valamint a kapcsolódó lépéseket, anyagokat és eltéréseket. Azonnal intézkedhetnek a sarzsok kiadásáról, befejezéséről, átütemezéséről és leállításáról.
Mobile Project Manufacturing: A projekt szerinti gyártásban a projektvezetők és az üzemi személyzet gyorsan előkeresheti és kezelheti a projekthez szükséges anyagokat, illetve azokat a pénzügyi műveleteket, amelyekkel biztosítható a projekt anyagszükséglete.
Mobile Maintenance: A karbantartók követhetik és elvégezhetik a rájuk kiosztott munkálatokat, visszakereshetik a korábbi eszközeseményeket, rögzíthetik az eszközmérő-leolvasásokat, valamint munkaigényléseket és munkarendeléseket hozhatnak létre.
Mobile Field Service: A helyszíni szerviztechnikusok távolról elérhetik az ügyfelek, termékek, szervizkérelmek és feladatok adatait. Internetkapcsolat nélkül is naprakészen tarthatják a feladatok nyilvántartását; rögzíthetik az anyag-, idő- és költségfelhasználást; lekérdezhetik a készletszinteket; kérhetik alkatrészek visszaküldését és átmozgatását, illetve alkatrész-igényléseket adhatnak be. Amint létrejön az internetkapcsolat, mindezek rögtön szinkronizálódnak.
Kapcsolódó cikkek
- Szombathely okostelefonon
- Mobiltelefonos vészjelzőprogramot tesztelnek Pécsen
- Pénzt is utalhatunk majd a Facebook Messengerrel
- Elsőségre pályáznak a magyar tolmácskesztyű fejlesztői
- Az IFS útjára indította az IFS-in-a-Box terméket
- Larry Ellison távozik az Oracle vezetői székéből
- Új funkcióval bővült a Dropbox Android alkalmazása
- Okostelefonos pánikgomb a Hegyvidéken élők biztonságáért
- Új kihívásokat támasztanak az egészségügyi mobilalkalmazások adatvédelmi kérdései
- Megújult a Vine Android alkalmazása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.