Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. Ennek jegyében indította el az IAB és a MAKSZ közösen a Digitális Mesterkurzus elnevezésű online marketing képzését. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A novemberben induló Digitális Mesterkurzuson a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing, közösségi média használata. Megismerhetik az online és digitális médiumokat, digitális ügynökségeket és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
2014. október 10-ig 20% Early Bird kedvezménnyel, plusz szakmai szervezetek tagjaként további árengedményekkel látogatható a kurzus, ahol 4 nap alatt 30 oktató fordul majd meg, valamint az átfogó elméleti alapozás mellett a hatékony gyakorlat is fókuszba kerül.
A képzés időpontja: 2014. november 7-től november 28-ig, négy egymást követő pénteki napon.
Helyszín: LOFFICE Coworking
Tematika, jelentkezés: www.digitalismesterkurzus.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elszívják az informatikusokat a termelőágazatok
- Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
- A Google Drive oktatási verziója ingyenes és korlátlan tárhelyet kínál
- Sikerrel alkalmazzák az Intel Classmate PC-ket a kisiskolások tanításában
- Ember alapú marketinggel újít a Facebook
- Az okos jármű lesz az új sláger
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
- Szakmai kihívásokkal és képzéssel tarthatók itthon az informatikusok
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.