Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox

forrás: Prím Online, 2014. november 7. 10:04

Intelligens ügyfélszolgálati megoldást fejlesztett a WDS, a Xerox innovációs leányvállalata. A WDS Virtuális Megbízott névre keresztelt alkalmazás képes arra, hogy megértse és ellenőrizze az ügyfelek panaszait, majd személyre szabott megoldást javasoljon ezekre. Pont úgy, ahogyan azt napjainkban a vevőszolgálati munkatársak teszik.

A Xerox fejlesztőközpontjával, a PARC-kal közös kutatás arra irányult, hogy a WDS Virtuális Megbízott szó szerint képes legyen tanulni az ügyfélszolgálatosoktól. Figyeli és elemzi azt, hogy ők miképpen orvosolják a felmerülő kérdéseket, és milyen megoldási javaslatokat kínálnak fel az érdeklődők számára. Pont úgy működik, mint mi, emberek, hiszen a tapasztalatok mélyítik el a tudását. Minél több információ, visszajelzés birtokába jut, annál hatékonyabban, komplexebben képes kezelni a beérkező megkereséseket.

 

De nem csupán a napi munkában nyújt segítséget. A WDS Virtuális Megbízott abban is hatékony támogatást biztosít, hogy a szervezetek felmérjék és elemezzék azokat az ügyfélszolgálati adatokat, amelyek addig házon belül, de feldolgozatlanul álltak rendelkezésre. Ezzel a megoldással alaposan, minden részletre kiterjedően feltérképezhetőek, szegmentálhatóak az ügyféligények, panaszok típusai, a kiváltó okok és azok kezelésének eredményessége.

 

A felhő-alapú szolgáltatásként elérhető WDS Virtuális Megbízottat a felhasználók igényeik szerint alakíthatják, és az automata „személyiség jellemzőit” többféleképpen is változtathatják. Egyebek közt a virtuális alteregó megjelenítését, vagy a hangjának tónusát módosíthatják a saját elképzeléseiknek megfelelően.

 

A fejlesztés  várhatóan már a közeljövőben elérhető lesz a vállalatok számára. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32