Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox
Intelligens ügyfélszolgálati megoldást fejlesztett a WDS, a Xerox innovációs leányvállalata. A WDS Virtuális Megbízott névre keresztelt alkalmazás képes arra, hogy megértse és ellenőrizze az ügyfelek panaszait, majd személyre szabott megoldást javasoljon ezekre. Pont úgy, ahogyan azt napjainkban a vevőszolgálati munkatársak teszik.
A Xerox fejlesztőközpontjával, a PARC-kal közös kutatás arra irányult, hogy a WDS Virtuális Megbízott szó szerint képes legyen tanulni az ügyfélszolgálatosoktól. Figyeli és elemzi azt, hogy ők miképpen orvosolják a felmerülő kérdéseket, és milyen megoldási javaslatokat kínálnak fel az érdeklődők számára. Pont úgy működik, mint mi, emberek, hiszen a tapasztalatok mélyítik el a tudását. Minél több információ, visszajelzés birtokába jut, annál hatékonyabban, komplexebben képes kezelni a beérkező megkereséseket.
De nem csupán a napi munkában nyújt segítséget. A WDS Virtuális Megbízott abban is hatékony támogatást biztosít, hogy a szervezetek felmérjék és elemezzék azokat az ügyfélszolgálati adatokat, amelyek addig házon belül, de feldolgozatlanul álltak rendelkezésre. Ezzel a megoldással alaposan, minden részletre kiterjedően feltérképezhetőek, szegmentálhatóak az ügyféligények, panaszok típusai, a kiváltó okok és azok kezelésének eredményessége.
A felhő-alapú szolgáltatásként elérhető WDS Virtuális Megbízottat a felhasználók igényeik szerint alakíthatják, és az automata „személyiség jellemzőit” többféleképpen is változtathatják. Egyebek közt a virtuális alteregó megjelenítését, vagy a hangjának tónusát módosíthatják a saját elképzeléseiknek megfelelően.
A fejlesztés várhatóan már a közeljövőben elérhető lesz a vállalatok számára.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec
- Életmentő-drónt mutattak be Hollandiában
- Nagy az érdeklődés az Apple Pay iránt
- Közel 400 millió forintos informatikai fejlesztés az MVH-nál
- WorkCentre 4265: a Xerox új multifunkciós berendezése a leggyorsabb irodai gépek között
- Katasztrófa esetén a Facebook értesíti a barátokat, rokonokat
- A 4G új korszaka kezdődik a Telekomnál
- Új adatvédelmi megoldás az Inteltől
- Megkezdődött az Alba Volán elektronikus utastájékoztatási rendszerének tesztüzeme
- A Xerox két új környezetbarát nyomtatója figyeli az irodai nyomtatási szokásokat is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.