BCONSHOP-app: Testreszabott akciók, pont ott, pont akkor
Már elérhető a magyar fejlesztésű BCONHUNT platform, illetve annak első applikációja, a BCONSHOP okostelefon alkalmazás. A legújabb technológiai megoldásokra – iBeacon, BLE 4.0 – épülő mobilmarketing-alapú vásárlásösztönző rendszer egyszerre nyújt megoldást a kiskereskedelmi szereplők, illetve a vásárlók megváltozott igényeire.
Az applikáció fejlesztésének célja, hogy a felhasználók csak olyan akciós ajánlatokkal találkozzanak, amelyekre valóban nyitottak. A kereskedőknek pedig abban nyújt segítséget a platform hogy egyre több vásárló térjen be az üzleteikbe. A tapasztalatok szerint ugyanis hiába tájékozódnak a felhasználók vásárlás előtt, a döntés továbbra is a polcok előtt születik meg.
A BCONSHOP alkalmazás segítségével a felhasználók csak a számukra érdekes akciókról kapnak tájékoztatást mindig megfelelő időben és helyen. Az alkalmazásban, vagy a weboldalon egy villámgyors regisztráció után beállíthatják érdeklődési köreiket (mit szeretnének vásárolni, milyen akciókra nyitottak) és a rendszer kiválogatja nekik a legjobb ajánlatokat. Ezek a felhasználók beállításainak és pillanatnyi földrajzi helyzetének megfelelően jelennek meg egy listában, ahol már csak a konkrétan nekik szóló ajánlatok között válogathatnak. Amikor a felhasználó egy korábban kiválasztott akció közelében jár, azonnal értesítést kap róla, így már csak élnie kell a lehetőséggel. A rendszer használata szó szerint lehetőséget kínál, tehát nem szükséges előre megvásárolni az akciós ajánlatban szereplő terméket vagy szolgáltatást, így a vásárló a helyszínen dönt a vásárlásról, a kereskedő pedig üzlete látogatottságának növekedésétől várhatja a forgalom javulását. A BCONSHOP alkalmazást először az Immochan partnereinél, az Auchan Korzó üzleteiben próbálhatják ki a letöltők.
Kapcsolódó cikkek
- Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Frissült a HU-GO Mobil alkalmazás
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- A Google Glassra fejleszt alkalmazásokat a Pannon Szoftver
- Életet menthet az új mobilalkalmazás
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Velotrack: biciklis nyomkövető okostelefon applikációval a Vodafone-tól
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.