Az IBM megújítja a vállalati levelezést

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 20. 15:22

Egyszerre felhő és közösségi: intelligens asszisztensként a munkák és kapcsolatok fontossága szerint rendszerezi és rangsorolja a felhasználók leveleit. A megoldás később Watson szolgáltatásaival is bővülhet.

Az IBM közösségi együttműködési megoldásával tör a vállalati levelezés átalakítására. A munkavállalók beépített analitika segítségével rangsorolhatják kritikus feladataikat, gyorsan megtalálhatják a személyeket és információkat, amelyekre éppen szükségük van és hatékonyabban végezhetik el munkájukat. A Verse felhő-, elemzési, közösségi és biztonsági platformok ötvözésével átformálhatja a munkavégzés jövőjét.

Az elmúlt 30 évben a céges levelezés jelentősen megnövelte a munkaerő hatékonyságát, de közben a szervezeti működés egyik legnagyobb tehertételévé is vált. Elemzők becslése szerint naponta 108 milliárd munkahelyi e-mail kel útra, és a beérkező e-mailek egy átlagos vállalati dolgozónak óránként 36-szor vonják el a figyelmét. Tetézi a problémát, hogy a becslések szerint e mennyiségnek csupán 14 százaléka igazán fontos. Mikor minden szervezet a hatékonyság, a közösségi munka és az együttműködés fokozására törekszik, az e-mailben zajló kommunikáció még mindig messze megelőzi a közösségi együttműködés más formáit. Az IDC elemzése szerint az e-mail továbbra is a legelterjedtebb eszköz a közös munkában. Előrejelzésük szerint a vállalati e-mail szolgáltatások árbevétele 2017-re eléri a 4,7 milliárd dollárt.

 



A Verse most egyetlen együttműködési környezetben kívánja integrálni a munkavállalók mindennapi érintkezésének formáit – az e-mailt, a találkozókat, a naptárakat, a fájlmegosztást, a csevegést, a közösségi oldalakon közzétett állapotfrissítéseket, a videochatet és egyebeket. Ez az első olyan üzenetkezelő rendszer, amely irányított keresést kínál, lehetővé téve, hogy a felhasználók az üzenet mappákban található tartalomtípusok közül pontosan a szükséges információkat találhassák meg.

A megoldás beépített elemzési funkciója révén olyan intelligens áttekintő nézetet ad, amelyen mindig a felhasználó aznapi legfontosabb tevékenységei láthatók. A használat során megtanulja a dolgozók egyéni preferenciáit és prioritásait, így azonnal kontextusba tudja helyezni a megtekintett projekteket, valamint képes megjeleníteni a rajtuk együttműködő személyeket és csoportokat.

Alkalmazásával egy-egy téma szakértői két kattintással megoszthatják ismereteiket bármilyen közösségi környezetben, a szervezeten belül vagy kívül. A válaszlevelek címzettjeinek szűk csoportja helyett a projektvezetők blogbejegyzés formájában az egész projektcsapattal megoszthatják a rendelkezésükre álló információkat, a fontos feladatokat pedig hozzárendelhetik az egyes csapattagokhoz, és e hozzárendeléseket követhetik is.

A rendszer felhasználói a későbbiekben az IBM mesterséges intelligenciájára épülő szolgáltatásait is igénybe vehetik kollaborációs felületeiken. A munkatársak tehát Watsontól is kérhetnek majd segítséget egy-egy témában egyszerű kérdés-válasz formájában.

A Cloud Marketplace-en keresztül a szolgáltatáshoz jövő év első negyedévétől lehet hozzájutni a „freemiumnak” titulált konstrukcióban. Az IBM Verse iOS és Android rendszerre készült mobilalkalmazásként is elérhető lesz, hogy a felhasználók útközben is ugyanahhoz, ugyanúgy hozzáférhessenek, mint asztali számítógépükön.

 

hirado.hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01