Az IBM megújítja a vállalati levelezést
Egyszerre felhő és közösségi: intelligens asszisztensként a munkák és kapcsolatok fontossága szerint rendszerezi és rangsorolja a felhasználók leveleit. A megoldás később Watson szolgáltatásaival is bővülhet.
Az IBM közösségi együttműködési megoldásával tör a vállalati levelezés átalakítására. A munkavállalók beépített analitika segítségével rangsorolhatják kritikus feladataikat, gyorsan megtalálhatják a személyeket és információkat, amelyekre éppen szükségük van és hatékonyabban végezhetik el munkájukat. A Verse felhő-, elemzési, közösségi és biztonsági platformok ötvözésével átformálhatja a munkavégzés jövőjét.
Az elmúlt 30 évben a céges levelezés jelentősen megnövelte a munkaerő hatékonyságát, de közben a szervezeti működés egyik legnagyobb tehertételévé is vált. Elemzők becslése szerint naponta 108 milliárd munkahelyi e-mail kel útra, és a beérkező e-mailek egy átlagos vállalati dolgozónak óránként 36-szor vonják el a figyelmét. Tetézi a problémát, hogy a becslések szerint e mennyiségnek csupán 14 százaléka igazán fontos. Mikor minden szervezet a hatékonyság, a közösségi munka és az együttműködés fokozására törekszik, az e-mailben zajló kommunikáció még mindig messze megelőzi a közösségi együttműködés más formáit. Az IDC elemzése szerint az e-mail továbbra is a legelterjedtebb eszköz a közös munkában. Előrejelzésük szerint a vállalati e-mail szolgáltatások árbevétele 2017-re eléri a 4,7 milliárd dollárt.
A Verse most egyetlen együttműködési környezetben kívánja integrálni a munkavállalók mindennapi érintkezésének formáit – az e-mailt, a találkozókat, a naptárakat, a fájlmegosztást, a csevegést, a közösségi oldalakon közzétett állapotfrissítéseket, a videochatet és egyebeket. Ez az első olyan üzenetkezelő rendszer, amely irányított keresést kínál, lehetővé téve, hogy a felhasználók az üzenet mappákban található tartalomtípusok közül pontosan a szükséges információkat találhassák meg.
A megoldás beépített elemzési funkciója révén olyan intelligens áttekintő nézetet ad, amelyen mindig a felhasználó aznapi legfontosabb tevékenységei láthatók. A használat során megtanulja a dolgozók egyéni preferenciáit és prioritásait, így azonnal kontextusba tudja helyezni a megtekintett projekteket, valamint képes megjeleníteni a rajtuk együttműködő személyeket és csoportokat.
Alkalmazásával egy-egy téma szakértői két kattintással megoszthatják ismereteiket bármilyen közösségi környezetben, a szervezeten belül vagy kívül. A válaszlevelek címzettjeinek szűk csoportja helyett a projektvezetők blogbejegyzés formájában az egész projektcsapattal megoszthatják a rendelkezésükre álló információkat, a fontos feladatokat pedig hozzárendelhetik az egyes csapattagokhoz, és e hozzárendeléseket követhetik is.
A rendszer felhasználói a későbbiekben az IBM mesterséges intelligenciájára épülő szolgáltatásait is igénybe vehetik kollaborációs felületeiken. A munkatársak tehát Watsontól is kérhetnek majd segítséget egy-egy témában egyszerű kérdés-válasz formájában.
A Cloud Marketplace-en keresztül a szolgáltatáshoz jövő év első negyedévétől lehet hozzájutni a „freemiumnak” titulált konstrukcióban. Az IBM Verse iOS és Android rendszerre készült mobilalkalmazásként is elérhető lesz, hogy a felhasználók útközben is ugyanahhoz, ugyanúgy hozzáférhessenek, mint asztali számítógépükön.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Lufthansa eladja az IBM-nek számítóközpontjait
- Átadták az IBM székesfehérvári oktatóközpontját
- IBM a pénzügyi vezetőkről: tények a megérzések helyett
- A Lenovo 2,3 milliárd dollárért megszerezte az IBM teljes x86-os szerver üzletágát
- Lezárult az IBM székesfehérvári szolgáltató központjának fejlesztése
- 20 éves az első okostelefon
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt
- Mobilalkalmazásokat gyárt az IBM az Apple-nek
- Okos IBM-technológiák a repülésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.