Rendőrt riaszt, mentőt küld azonnal a Xerox üzleti intelligencia fejlesztése

forrás: Prím Online, 2015. január 14. 11:17

Minden szervezetnél kiemelt szerepe van annak, hogy az információ időben rendelkezésre álljon.  Ez az elvárás közszolgálati szervek esetében még hatványozottabban igaz, hiszen a rendőrségnél, a tűzoltóknál és a mentőknél minden perc számít. Munkájukat megkönnyítendő a Xerox bejelentette a Police Business Intelligence (PBI) indulását.

Ez a szoftveres megoldás alkalmas arra, hogy a kommunikációs hibákat kiküszöbölje a hatóságok, felügyeleti szervek, állami intézmények között, és egyúttal olyan platformot teremtsen, amelyen keresztül a beérkező információk könnyen, gyorsan elemezhetőek és azok alapján a teendők azonnal elrendelhetőek.

 



A tűzoltók és a mentők számára gyakran a jelenleg felvett adatok ötöde is elég ahhoz, hogy egy riasztást elrendeljenek, ugyanakkor a rendőrségnek néha több körülményt kell mérlegelnie, hogy a megfelelő egységeket helyezze készenlétbe. A PBI-t ennek alapján úgy fejlesztették ki, hogy mindenki annyi információt szűrhessen le belőle, amennyi neki kell. A rendszer egy időben, az összekötött hálózatok kivetítőin képes megjeleníteni a befutott hívás összes részletét, így mindenki ugyanarról értesül egy időben. Nincs időveszteség és információhiány.  Ennek a megoldásnak a legnagyobb előnye a gyorsaság mellett az, hogy folyamatosan elemzi, kiértékeli a beérkező adatokat. Kimutatásokat készít és monitorozza a szervezetek teljesítményét, amelynek köszönhetően egyetlen beérkező részlet sem kerüli el az illetékesek figyelmét.

A PBI megvalósításán széles körű szakértői csapat dolgozott. A fejlesztők bevonták a munkába a rendőrség, a tűzoltóság és más közszolgáltatók aktív, illetve nyugállományba vonult, sok tapasztalatot szerzett dolgozóit. Mellettük statisztikusok, technológiai szakemberek és tudósok segítettek kidolgozni, véglegesíteni a komplex, de könnyen használható rendszer beállításait.

A PBI sikerrel debütált Miamiban, ahol a tavalyi év végén állították munkába. A tervek szerint a jövőben több tengeren túli nagyvárosban is élesben kipróbálják a Xerox új, a közszolgálati szerveket segítő megoldását.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01