Indiai mobilplatformot vett a Twitter

Czipperer Dia, 2015. január 20. 15:31

A Twitter bejelentette, hogy megvette a ZipDial indiai mobilplatformot. A felvásárlással mindenekelőtt a mikroblog tartalmait szeretnék minél több ember számára elérhetővé tenni.

Újabb céget vásárolt a Twitter, ezúttal Indiában. A ZipDial sikerült megszerezniük, amely egy indiai mobil üzleti és márkaplatform.

 

A vállalat reményei szerint ennek révén még több emberhez juthat el a Twitter. A ZipDial ugyanis egy készüléktől független mobilplatform, amely lehetővé teszi a felhasználó számára az ingyenes, valós idejű tartalomhozzáférést egy speciális szám felhívásával. Így a hagyományos telefontulajdonosok, illetve internetkapcsolattal nem rendelkezők számára is elérhetővé válnak a különféle internetes tartalmak

 

Egyelőre még nem árulták el, mennyiért kebelezték be az indiai vállalatot, ám azt elmondták, hogy a ZipDial csapatának nagy része csatlakozik hozzájuk.

 

 

A Twitter már korábban is együttműködött az indiai platformmal. Akkor a helyi mobilfelhasználók számára biztosították a különféle országhoz kapcsolódó Twitter tartalmakat. A feliratkozott userek nyomon követhették az Indiai színészek, vallási vezetők és politikai pártok „csiripeléseit” hang, SMS, illetve alkalmazásértesítés formájában.

 

Forrás: TheNextWeb.com; Kép: techinasia.com

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14