KKV-Akadémia: Énmárka, cégmárka
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA következő rendezvénye az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába vezeti be az érdeklődőket és megmutatják a sikeres mintákat.
Január 29-én lesz a KKV-AKADÉMIA következő rendezvénye, amely a cég értékét növelő és eredményt hozó marketinget veszi górcső alá. A szervezők szerint a személyes márka építésével éppúgy tudatosan kell foglalkoznunk, ahogy a márkaépítéssel általában. Nem lehet kibújni a felelősség alól azzal, hogy „én olyan vagyok amilyen vagyok”, hisz a siker vagy a bukás múlhat azon, hogy a saját márkánkon is dolgozzunk.
Egyéni márkánk akkor lesz hiteles, ha valódi értékeinken alapul. Ezért kialakítását mindenképpen belülről kell kezdeni. Ismernünk kell és meg kell találni magunkban azokat az értékeket, amelyeket képesek vagyunk megbízhatóan, állandóan nyújtani.
Az eseményen az üzleti életben gyakorlatot szerzett szakemberek bevezetik be az érdeklődőket az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába és megmutatják a sikeres mintákat.
A rendezvény programját a Piac és Profit hivatalos oldalán találjátok, ahol a rendezvényre is regisztrálhattok. A hiteles énmárka titkairól pedig a Piac és Profit blogjában olvashattok.
Kapcsolódó cikkek
- 2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit
- Uniós támogatást nyert a Piac és Profit Kiadó
- Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy
- A Microsoft a második legértékesebb vállalat a Forbes szerint
- Okos üzlet okoseszközökkel
- KKV-AKADÉMIA: okoseszközök, megoldások és alkalmazások az üzletvitelben
- Vége a Nokia korszaknak
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
- Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.