Az MWC-n debütált a Samsung Pay
Ahogy az várható volt, a Samsung a barcelonai Mobile World Congressen (MWC) leleplezte mobilfizetési megoldását, melyet Samsung Pay névre kereszteltek. A fogyasztók az új megoldás révén valamennyi kiskereskedelmi elfogadóhelyen fizehetnek mobilkészülékükkel.
Új szereplővel bővült a mobilfizetési piac. A dél-koreai techóriás, a Samsung nem sokkal azután, hogy felvásárolta a Loop Payt, máris saját megoldással rukkotl elő. A vállalat az idei MWC-n mutatta be mobilfizetési megoldását, a Samsung Payt, amely NFC, valamint a vállalat saját fejlesztésű MTS (Magnetic Secure Transmission – biztonságos mágneses átvitel) technológiáján alapul.
A Samsung törekvése volt, hogy mobilfizetési megoldása a legjobb legyen, így számos vezető szolgáltatóval és pénzügyi intézettel működik együtt. A MasterCard és a Visa már a partnerek között szerepel. Ezen kívül mindent megtesznek annak érdekében, hogy partneri ökoszisztémájukat olyan szereplőkkel bővítse, mint az American Express, a Bank of America, a Citi, a JPMorgan Chase és a U.S. Bank.
A fizetési megoldás széles körben használható. A vállalat közleményében azt írja, hogy világszerte 30 millió kiskereskedelmi szolgáltatónál lehet majd használni a Samsung Payt, így egy olyan fizetési szolgáltatást alkottak – az MTS technológia révén –, amely az egyetlen, amit majdnem mindenhol elfogadnak. A vásárlók ugyanis attól függetlenül használhatják, hogy éppen NFC vagy mágnescsíkos terminál áll rendelkezésre.
Az MST technológia révén a Samsung Pay a vezető partnerek – köztük a Synchrony Financial és a First Data Corporation – törzsvásárlói és pontgyűjtő kártyáit is támogatja.
A biztonság és az egyszerű használat is adott. Nagyon könnyen hozzá lehet adni a bankkártyák, hitelkártyák adatait az alkalmazáshoz, ezután már csak a fizetéskor ki kell választani, melyikkel szeretné intézni vásárlását a felhasználó. A biztonságot pedig úgy garantálja a Samsung, hogy nem tárol számlaszámokat a program, valamint semmilyen fiókadatot a készüléken.
A Samsung Pay először az Egyesült Államokban és Dél-Koreában lesz elérhető idén nyáron. Később, a Samsung Galaxy S6 és a Galaxy S6 edge megjelenésével más régiókban is elérhető lesz.
Képek: lowyat.net, tapscape.com
Kapcsolódó cikkek
- Új „vízbarát” mobil a Sony műhelyéből – Xperia M4 Aqua
- Bemutatkozott a HTC One M9
- Samsung NX500: kompakt, nagytudású fényképezőgép a techóriástól
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Az okostelefonok vezeték nélküli töltése már iparági szabványnak számít
- Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.