Egyetemen oktatják a rEVOLUTION vállalatirányítási rendszereét
A rEVOLUTION Software több mint két éves fejlesztő munkájának eredményeként elkészült deep.erp vállalatirányítási rendszerének használatát oktatják az Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Karán, a 2014/2015-ös tanév második szemeszterétől. Az együttműködés során a diákok olyan valós piaci környezetben működő szoftver használatát sajátíthatják el, amely a KKV-k és nagyvállalatok körében egyaránt kedvelt.
A rEVOLUTION deep.erp vállalatirányítási rendszerét az Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Karának Alkalmazott Informatikai Intézete, vette fel tanrendjébe, a KKV esettanulmány óra keretében. A tanszék nappali tagozatos hallgatói a vállalati információs rendszerekről szerzett előképesítésüket tudják fejleszteni a konkrét szoftver használatának elsajátításával, amellyel megértik a piaci rendszerek logikáját és háttérelméletét. Az oktatás 2015 februárjától 12 héten át tart, heti egy alkalommal, négy órában. Az elméleti előadásokat és a gyakorlatot egyaránt a rEVOLUTION tanácsadói tartják, akik egyúttal vállalták az egyetemi oktatók betanítását, hogy később át tudják venni a képzést a vállalat szakembereitől.
„Az Óbudai Egyetem filozófiája szerint olyan termékekkel ismertetjük meg a jövő mérnökeit, amelyekkel használható tudást adhatunk a kezükbe. Célunk, hogy az iskolából kilépve a tanulók valódi céges környezetben felmerülő problémákra tudjanak válaszolni, és ismerjék azokat a vállalatirányítási rendszereket, amelyeket a vállalkozások alkalmaznak. A deep.erp pedig egy ilyen szoftver. Ezért is fontos számunkra, hogy bekerült a tantervbe" — mondta Dr. Molnár András, az Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Karának dékánja.
A rEVOLUTION az Iroda++ szoftvercsomagja révén fejlesztette ki az új generációs deep.erp integrált rendszerét, amely elsősorban KKV-knak szól, de már a nagyvállalatok számára is kínál ügyviteli megoldásokat. A deep.erp magában foglalja a vállalat sikertermékének, a közel 600 felhasználót számláló Iroda++-nak minden előnyét, ugyanakkor testre szabhatóbb, nyitottabb az egyedi modulokkal történő kiegészítésre.
A deep.erp egy komplex, több modulból álló, a mai kor ergonómiai és technológiai elvárásainak megfelelő vállalatirányítási rendszer, amely naprakész adatokkal segít egyszerűen átláthatóvá tenni a cégek működési folyamatait. A rendszer tervezése során a rEVOLUTION arra törekedett, hogy az ügyfeleknél történő bevezetése során a fejlesztői munka helyett a tanácsadói munkán legyen a hangsúly, így a bevezetések nagyobb stabilitással, kevesebb hibával tudjanak megvalósulni. A deep.erp kialakítása lehetővé teszi egyedi fejlesztések implementálását és szakmai specializációkkal való továbbfejlesztését. Ezt kiaknázva a rEVOLUTION tervei között szerepel korábbi sikeres mezőgazdasági és építőipari megoldásainak deep.erp rendszerhez történő illesztése.
A rEVOLUTION termékstratégája szerint a jövőben a DEEP gyűjtőnév alatt adja ki közös módon gondolkodó szoftvereit.
További információkat az új vállalatirányítási rendszer oldalán érhet el: deep.erp
Kapcsolódó cikkek
- Megújította vállalati arculatát és üzleti alkalmazásait a Unit4
- Posztmodern ERP - 2015 a digitális átállás éve lesz
- Új generációs vállalatirányítási rendszer a rEVOLUTION-tól
- IFS bejenetések a 2013-as világkonferencián
- Online játékkal reklámozza ügyviteli megoldásait a UNIT4
- Hazai ERP-felmérést készít az XAPT
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- Webáruház és integrált ügyvitel kicsiknek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.