Az IDS is belekóstol az elektronikus útdíjfizetésbe
Új szolgáltatást vezetett be az IDS. Az elektronikus útdíjfizetési rendszer révén az ügífelek egyszerűen, készpénz nélkül fizethetik az útdíjat.
2015 áprilisától kezdődően az IDS ügyfelei ezzel a kényelmes, biztonságos, ellenőrizhető fizetési módszerrel egyenlíthetik ki az útdíjakat Európa-szerte. A szolgáltatás működtetéséhez az IDS Európa egyik piacvezető útdíjfizetési rendszer szolgáltatóját, a Plose-t választotta partneréül.
A Plose-val való partneri együttműködésnek köszönhetően az IDS ügyfelei a legjobb üzemanyag-szolgáltatókkal és útdíjfizetési rendszer szolgáltatókkal működhetnek együtt mind a minőség, mind az ár-érték arány tekintetében, maximális választási rugalmasság mellett.
A partneri együttműködés az alábbi előnyöket nyújtja az IDS ügyfeleinek:
- közvetlen hozzáférés Európa legnagyobb koncessziós cégeihez és útdíjszedőihez;
- versenyképes díjak és feltételek;
- teljes körű felügyeletet biztosító hatékony folyamatok, informatikai platformok és számlázás;
- profi, hatékony, udvarias, több nyelven beszélő személyzet;
- nem kell készpénzelőleget adni a sofőröknek.
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
- Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- Megérkezett a UPC online TV-csatorna kínálata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.