Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja

MTI Sajtóadatbank, 2015. május 13. 16:07

Az idén húszadik alkalommal megrendezett Media Hungary konferencia keddi megnyitóján, Siófokon Karas Münika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke elmondta, hogy a jövőben a szolgáltatók egymás közötti versenyét már nem elsősorban a technológia, hanem a fogyasztó igényes és minőségi kiszolgálása fogja generálni.

Immár húzsadik alkalommal rendezvényt meg a Media Hungary konferencián Suófokon. A megnyitón Karas Mónika, az NMHH elnöke is felszólalt, aki elmondta, hogy  a tartalom minősége rendkívül nagy hangsúlyt kap ott, ahol a szabályozás már mindenki által elfogadott útmutató. 

„Éppen a tartalom összeállításának nagy szabadságában kap különösen nagy figyelmet a minőség, hiszen a technológia- és hálózatsemlegesség kérdéseit feszegetik nemzetközi fórumokon és az OTT-szolgáltatások fejlődését és elterjedését eredményezik a következő évek”.   
 
A jövőben a szolgáltatók egymás közti versenyét nem elsősorban a technológia határozza majd meg, hanem a fogyasztó igényes és minőségi kiszolgálása fogja majd generálni – jósolta, hangsúlyozva: a fogyasztót érdekli a világ.   
 
Szabadságunkra olyan alapjogként kell, hogy tekintsünk, amely nem sértheti mások szabadságát, "ilyenkor pedig több esetben is megkerülhetetlen, hogy tartalommal is foglalkozzunk” – mondta . 
 
Karas Monika, forrás: newmediaworld.hu
   
„A párbeszéd az, amely képes a legtermékenyebb fejlődést előidézni” – közölte, emlékeztetve arra: az első, 1996-os tanácskozáson épp a nem sokkal korábban megszületett médiatörvényt vitathatták meg a résztvevők, amely először mutatott irányt a tájékoztatás minőségét illetően.
   
Megjegyezte: az elmúlt két évtized fontos trendje, hogy a hangsúlyok a rideg törvényalkotásról mindinkább olyan területekre helyeződnek át, amelyek nem illeszthetőek jogi keretek közé, de amelyek megértése nélkülözhetetlen a folyamatok követéséhez. Példaként a konferencia egyik előadásának témáját, az ingerekre adott szenzoros és értelmi válaszokat kutató neuromarketinget említette.
   
„Mi a sasok pártján állunk” – jegyezte meg a Sasok és struccok címmel megrendezett konferencián , azt kívánva, hogy „a médiapiac sasmadarai szárnyaljanak Magyarországon”.
Kulcsszavak: konferencia Media Hungary

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01