Az Intel, a Microsoft és a Baidu vezetői is csatlakoznak a Lenovo Tech Worldhöz
A Lenovo bejelentette, hogy Brian Krzanich, az Intel vezérigazgatója, Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója, illetve Robin Li, a Baidu elnöke is csatlakozik Yang Yuanqing-hoz, a Lenovo elnökéhez és vezérigazgatójához, a Lenovo Tech World nyitó előadásán, amelyet május 28-án rendeznek Pekingben.
A Lenovo Tech World, a Lenovo első exkluzív globális technológiai rendezvénye, amely rajongók ezreit, a média szereplőit, partnereket és beszállítókat hoz össze a világ minden tájáról, hogy többet tudhassanak meg a vállalat feltörekvő technológiákkal kapcsolatos kilátásairól, köztük a hordható eszközökről, okostelefonokról, tabletekről, PC-kről, szerverekről, szoftverekről és felhő-alapú szolgáltatásokról. A vállalat a Tech Worldön leplezi le új termékinnovációit, amelyek megváltoztathatják mindazt, ahogy a fogyasztók ma használják a készülékeiket, és ezzel párbeszédet kezdeményez a jövő áttörő elképzeléseiről, amelyek teljesen átformálhatják a fogyasztók életét, munkáját, szokásait.
„Mindennek, amit csinálunk az innováció a mozgatórugója, és a színfalak mögött a kutatás és fejlesztés innovációinak folyamatos alkudozása folyik, amit a rajongóink sosem láthatnak.” – mondta Yang Yuanqing, a Lenovo elnöke és vezérigazgatója. „A Lenovo Tech World keretén belül, szeretnénk a vendégeinknek egy bennfentes rálátást nyújtani arról, hogy hol is tart ma a Lenovo technológiája, és merre tart a jövőben.”
Nemcsak a Lenovo elkövetkező kutatásaiba és technológiai termékeibe nyerhetnek bepillantást a Tech World vendégei; azt is bemutatják, hogy hogyan változott meg a Lenovo az elmúlt évek bővülései során, amint az IBM-et felvásárló 3 milliárd dolláros PC vállalatból, egy 39 milliárd dollárt érő technológiai vezetővé vált, amely az elmúlt évben a Motorola Mobilityt és az IBM x86-os szerver üzletágát is megvásárolta. Míg ezek az akvizíciók jelentősen megnövelték a Lenovo jelenlétét az okostelefonok és szerverek piacán, a Lenovo a Tech World keretén belül arra is választ ad, hogy a technológiai változások merre vezetik a céget és a fogyasztóit a közeljövőben.
A rendezvényen a technológia vezetők megosztják majd elképzeléseiket az iparág lehetőségeivel kapcsolatban, valamint leleplezik a láthatáron lévő innovatív technológiákat és megvitatják, hogy egy szövetség milyen szerepet játszik egy erős hardveres- és szoftveres ökoszisztéma kialakításában. A résztvevők számos új termékkel ismerkedhetnek meg, a kutató- és fejlesztő csapataink új lehetőségeiről hallhatnak, és láthatják, hogy a Lenovo miként folytatja átalakulását a világ első számú PC gyártójából, a technológiai iparág vezetőjévé.
Kapcsolódó cikkek
- Rendszergazdáknak mutatott be új megoldásokat a Microsoft az Ignite Konferencián
- Rendszergazdáknak mutatott be új megoldásokat a Microsoft az Ignite Konferencián
- A világ legnagyobb teljesítményű 2 CPU-s szervere az SC14 konferencián
- A világ legnagyobb teljesítményű 2 CPU-s szervere az SC14 konferencián
- Intel Xeon Phi úti térkép: a Knights Landing után jön a Knights Hill
- Intel Xeon Phi úti térkép: a Knights Landing után jön a Knights Hill
- A hazai Systemfarmer IT az MVP 2014 egyetlen magyar előadója
- A hazai Systemfarmer IT az MVP 2014 egyetlen magyar előadója
- ThinkStation P300 – új munkaállomás a Lenovótól
- ThinkStation P300 – új munkaállomás a Lenovótól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.