Novell Service Desk 7.1: szolgáltatásmenedzsment alfától omegáig
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Novell Service Desk 7.1. A megoldás abban segíti a vállalatokat, hogy gyorsan és hatékonyan elháríthassák az informatikai szolgáltatások működése és használata során felmerülő esetleges problémákat. A szervezetek ezáltal egyszerre javíthatják a szolgáltatási szinteket és csökkenthetik a költségeket. A megoldás jól skálázható és támogatja a nyílt szabványokat, így egyszerűen és gyorsan bevezethető bármely szervezetben.
„A hagyományos helpdesk rendszerek csupán a hibabejelentések fogadására képesek, a Novell Service Desk megoldással azonban azok teljes életciklusa is végigkövethető. A megoldás pontosan rögzíti az eseményt, emellett azt is azonosítja, mely erőforrásokra van hatással a bejelentett hiba. Ezután feltérképezi, pontosan mi miért történik, majd javaslatot tesz a probléma megoldására. A termék a bejelentések fontosságának rangsorolásában is támogatást nyújt a vállalatok számára, így megfelelően eloszthatók az erőforrások” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A megoldás az ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Ennek megfelelően a termék a hagyományos helpdesk funkciók mellett képes többek között az események, problémák és szolgáltatási szintek hatékony kezelésére, illetve lehetővé teszi szolgáltatáskatalógus összeállítását, valamint az egyes IT-szolgáltatásokhoz kapcsolódó pénzügyek áttekintését. A megoldásnak szintén részét képező változásmenedzsment funkció az egyes változtatásokkal járó kockázatok felmérését segíti, így a napi működés megzavarása nélkül vezethetők be a különféle módosítások. A tudásmenedzsment opciók révén pedig könnyen megoszthatók a hatékony működéshez szükséges információk, ezáltal lerövidül az egyes problémák megoldására fordított idő.
A Novell Service Desk 7.1 a legújabb funkciók révén olyan online támogatási rendszert kínál, amelynek segítségével a vállalatok megfelelő szolgáltatási szintet biztosíthatnak az ügyfelek, a felhasználók, a helpdesk munkatársak és feletteseik számára a szervezetben.
Az ügyfelek számára készült önkiszolgáló portálon keresztül könnyen átlátható módon jelenik meg az összes szükséges információ, az ügyfél általános adataitól kezdve a legutóbbi szolgáltatás-kimaradásokról szóló tájékoztatáson át az értesítésekig és felmérésekig. A hibabejelentők ugyanezen a felületen egyszerűen adhatnak le kéréseket, illetve kezdeményezhetnek beszélgetést a technikusokkal az azonnali üzenetküldő alkalmazáson keresztül.
A helpdesk munkatársak feladatait koordináló felhasználói portálon szintén jól áttekinthető formában, összesítve láthatók a bejelentések, és az egyes tételekhez rendkívül egyszerűen további jegyzetek és mellékletek adhatók hozzá. A kollégák ezenkívül egyetlen kattintással kioszthatják maguknak az elintézendő kéréseket.
Az admin portálban elérhetővé vált egy önkiszolgáló jelszókezelő opció, amely külső password self-service eszközökkel is összekapcsolható. Az új változatban ezenfelül már a Novell ZENworks eszközfelügyeleti rendszerből is importálhatók az adatok, így az informatikai szakemberek a Service Desk felhasználói felületén keresztül is megtekinthetik, kijelölhetik és importálhatják a ZENworks megoldásban kezelt hardverekhez, szoftverekhez és csomagokhoz kapcsolódó információkat.
A Novell Service Desk 7.1 már elérhető.
További információ: https://www.novell.com/products/service-desk/
Kapcsolódó cikkek
- Négy tanács a mobilos hozzáférés-kezelés kialakításához
- Négy tanács a mobilos hozzáférés-kezelés kialakításához
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- NetIQ Sentinel 7.3: valós idejű védelem és jól átlátható adatok
- NetIQ Sentinel 7.3: valós idejű védelem és jól átlátható adatok
- A kiberfenyegetés mindenkit érint: az ellenség már a házban van
- A kiberfenyegetés mindenkit érint: az ellenség már a házban van
- Budapesten mutatkozott be a Novell Vibe 4.0
- Budapesten mutatkozott be a Novell Vibe 4.0
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.