Nő a Huawei márka nemzetközi ismertsége
Az idén először került fel a világ legértékesebb márkáit rangsoroló 100-as BrandZ-listára a kínai Huawei információs és távközlési technológiai konszern.
A Millward Brown piackutató cég által a világ egyik legnagyobb reklámügynöksége, a brit WPP megrendelésére készített BrandZ-lista az egyetlen olyan márkarangsor, amely a márkák pénzügyi mutatóin kívül a fogyasztók véleményét is figyelembe veszi.
Az IPSOS piackutató által a világ 32 országában folytatott felmérés szerint a vállalat márkaismertsége tavaly globális szinten 52-ről 65 százalékra nőtt a fogyasztók körében. Ezzel a Huawei megerősítette helyét a globális piacon, a vállalat bevételeinek kétharmada mára a Kínán kívüli országokból érkezik.
A Huawei csoport 2014-ben 288,2 milliárd jüan (46,5 milliárd dollár), az előző évinél 20,6 százalékkal magasabb értékesítési árbevétel mellett 27,9 milliárd jüan (4,5 milliárd dollár), a 2013-ast 32,7 százalékkal meghaladó nettó nyereséget ért el. A Huawei tíz éve van jelen Magyarországon és ma már közvetve több mint 2500 munkavállalót foglalkoztat és közel 600 beszállítóval áll kapcsolatban. A Huawei egyike az 500 legnagyobb magyarországi adófizetőnek.
A Huawei eddig 200 millió eurót, mintegy 65 milliárd forintot fordított magyarországi beruházásokra, és ezzel a második legnagyobb kínai befektetőnek számít. A Magyarországon 2009-ben létrehozott Európai Ellátó- és Logisztika Központ (ESC) a Huawei legnagyobb anyaországon kívüli ellátó központjává vált.
A Huawei Technologies Hungary Kft. egy évtizedes magyarországi történetének a tavalyi volt az eddigi legeredményesebb éve: forgalma a nem auditált előzetes adatok szerint 18 százalékkal 36-38 milliárd forintra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában terjeszkedik az iGO gyártója
- Hitachi új disztribútorral, okostársadalom megoldásokkal
- A Magyar Telekom 5,1 milliárd forint osztalékot kap montenegrói leányvállalatától
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
- Szingapúrban alapított leányvállalatot a Cellum
- Az Apple ismét a világ legértékesebb márkája
- Csökkent a Hewlett-Packard forgalma és nyeresége
- Ötödével nőtt a Lenovo bevétele
- Új székházba költözik a Magyar Telekom
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.