Még nagyobb rendelkezésre állást kínál az SAP-hoz optimalizált SUSE rendszer
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a SUSE Linux Enterprise 12 rendszeren alapuló SUSE Linux Enterprise Server 12 for SAP Applications. A két gyártó által közösen fejlesztett megoldás megbízható, kiválóan méretezhető és biztonságos alapot kínál a magas rendelkezésre állást megkövetelő vállalati informatikai szolgáltatások hatékony telepítéséhez és működtetéséhez a fizikai, virtuális vagy felhőalapú infrastruktúrákban egyaránt.
Az új szolgáltatások – például a teljes operációs rendszer visszaállítása, a működés közbeni kernelfrissítés és az automatizált telepítés – tovább egyszerűsítik a bevezetést, valamint növelik a Linux rendszereken futó, kulcsfontosságú SAP szolgáltatások üzemidejét. Ennek köszönhetően az ügyfelek időt és erőforrást takaríthatnak meg, nagyobb teljesítményt érhetnek el, illetve megbízhatóbb működés tapasztalhatnak.
A SUSE Linux Enterprise Server 12 for SAP Applications a következő előnyöket nyújtja a kulcsfontosságú, SAP megoldásokat futtató vállalatok számára:
• Teljes operációs rendszer visszaállítása – A System Rollback funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pillanatképeket készítsenek a rendszerről, beleértve a kernelfájlokat is, és szükség esetén visszaállíthatják a rendszert az adott helyreállítási pontra.
• SUSE Linux Enterprise futtatás közbeni frissítése – A SUSE Linux Enterprise Server 12 for SAP magában foglalja a SUSE Linux Enterprise Live Patching szolgáltatást, amely futtatás közbeni kernelfrissítést tesz lehetővé. Segítségével az ügyfelek anélkül telepíthetik a frissítéseket és biztonsági hibajavításokat, hogy újra kellene indítaniuk a számítógépeket, vagy meg kellene várniuk a következő karbantartási időablakot.
• Fürtkezelési bővítmények – A SUSE Linux Enterprise High Availability Extension kiforrott, iparágvezető megoldást kínál az üzletfolytonosság javításához, illetve katasztrófa utáni helyreállítási képességeket biztosít az SAP megoldásokhoz.
• Hardvertámogatás – A SUSE Linux Enterprise Server 12 for SAP Applications kihasználja a SUSE Linux Enterprise Server 12 hardvertámogatását, így a legújabb hardvereszközökön is lehetővé teszi az ügyfelek számára az SAP megoldások futtatását.
• Automatizált telepítés – A telepítővarázsló teljes mértékben képes automatizálni a telepítéseket. A SUSE Linux Enterprise Server és az SAP rendszerek együtt, integráltan telepíthetők, így a vállalatok egyszerűen alakíthatnak ki standard, a gyártók ajánlásainak megfelelő környezetet, ami megbízhatóbb működést garantál.
A SUSE Linux Enterprise Server 12 for SAP Applications már elérhető.
További információ: https://www.suse.com/products/ sles-for-sap/
Kapcsolódó cikkek
- Új NetIQ megoldások egyszerűsítik a szolgáltatók tevékenységét
- Novell Service Desk 7.1: szolgáltatásmenedzsment alfától omegáig
- Magyarországon is elindítja startup programját az SAP
- A foci vébé technológiáját kínálja az SAP
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- NetIQ Sentinel 7.3: valós idejű védelem és jól átlátható adatok
- A kiberfenyegetés mindenkit érint: az ellenség már a házban van
- Hasít az SAP
- Budapesten mutatkozott be a Novell Vibe 4.0
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.