A PlayStation 4 vezeti az európai konzolpiacot
A Sony jelentése szerint a PlayStation 4 nagyon jól szerepelt Európában, bizonyos országokban a konzol piac 90%-át szerezte meg.
Jim Ryan, a Sony Computer Entertainment Eurpe elnőke elmondta, hogy a PlayStation 4 70%-os piaci részesedést szerzett Európában. A kontinentális részen ennél még jobbak az eredmények, gyakori a 90% feletti részesedés.
A PlayStation 4 hódításának lehettünk tanui tavaly, mikor 2014 májusában 2 milliót adtak el az Egyesült Királyságban, miközben a Microsoft Xbox One egysége csak novemberre érte el az egymillió eladott darabszámot.
A Sony világszerte több, mint 11,3 millió PlayStation 4 konzolt adott el a megjelenése óta.
Ryan kizárta a konzol árának csökkentését, úgy véli mind a cég, mind a vásárlók elégedettek az eszköz ár/érték arányával.
Forrás: Ubergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A Sony már 2,1 millió PS4 konzolt értékesített
- Sony HX90: kicsi, diszkrét és még jól is néz ki
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Az ízlésünket befolyásolhatják a Sony multi-room audio eszközei
- Újdonságok a PlayStation 4 következő frissítésében
- A PlayStation 4 is megérkezett Kínába
- A PlayStation 4 jubileumi kiadás a Vaterán
- A debütálás óta közel 20 millió PS4 játékkonzol talált gazdára
- 20 éves a PlayStation márka
- Az Xbox One túlszárnyalhatja a PS4 eladásokat az USA-ban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.