A Microsoft a Google-lel együttműködve veszi fel a harcot a bosszúpornó oldalakkal
A Google júniusi kezdeményezéséhez csatlakozva a Microsoft is úgy döntött, száműzi a bosszúpornó oldalak linkjeit. A felhasználók jelezhetik a visszaéléseket.
Mint ahogy arról már mi is beszámoltunk, a Google minden olyan linket kiiktat keresőjéből, mely bosszúpornó oldalakra navigálja a felhasználókat. A kezdeményezéshez most a Microsoft is csatlakozott, aki szintén kitiltja majd az ilyen jellegű oldalak linkjeit Bing keresőjéből, Xbox Live játék hálózatából, valamint a OneDrive-ból is.
A bosszúpornó oldalakon általában olyan tartalmak – képek, videók – vannak, amelyek az illető beleegyezése nélkül kerültek fel az oldalra, a bosszú szándékával. Sokszor férfiak tesznek közzé ilyen jellegű tartalmakat volt barátnőjükről.
A sértettek maguk is bejelenthetik, ha hasonlót tapasztalnak. A Mindkét vállalat létrehozott egy saját oldalt is, ahol bejelenthetik a visszaéléseket.
Azt azonban fontos tudni, hogy sem a Google, sem pedig a Microsoft nem távolítja el ezeket a tartalmakat, csupán az oldalakra mutató linkeket iktatja ki a keresőkből, így nehezebb lesz rátalálni a kifogásolt tartlmakra.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- A Microsoft szövetséget kötött a Google riválisával, a Cyanogennel
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- „Megfordult” a Google
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.